miercuri, 9 septembrie 2009

Prima casa-BRD-Elodia episodul 6



A trecut ceva timp de cand nu am mai discutat despre minunatul, extraordinarul program "Prima casa". Parte buna a lucrurilor este ca, daca mai aveam un infim dubiu cu cine sa votez, acum stiu. Partea proasta a lucrurilor e ... in foileton.

Ramasesem al data de 28 August , cand am fost anuntata de catre angajata minunatei banci BRD ca dosarul meu a plecat la fondul de garantare.

Tutun si rabdare....si iar tutun si iar rabdare, si iar au scumpit astia tigarile, **tu-le muna...si iar rabdare si mai usor cu tutunul (ca dauneaza grav sanatatii financiare).

4 Septembrie 2009 - ora 13.45- suna telefonul. Ma uit ca mata in calendar cand vad numarul de la banca si, ce-o fi mami o fi si tati, raspund. Sunt anuntata de catre duduia Oana, cu toata mirarea posibila pe pamant, ca mi s-a intors dosarul de la fond. Sa cad de pe scaun si mai multe nu. Ma ridic si incep sa dau ture la terasa in timp ce madam imi explica ce trebuie sa fac mai departe. Sa sun proprietarul, sa-l anunt ca trebuie sa se programeze pentru bani, sa prelungesc precontractul (care exprira pe 15 Septembrie), sa vin cu banii de depozit la banca, sa ne vedem sa semnam actele.... Am dat la ture pe terasa de am facut sant. Mai explica ceva, se mai mira ca a ajuns foarte repede, iar mai explica iar se mai mira, pana cand am inchis telefonul.

Iau o tigare (care dauneaza sanatatii financiare), mai dau niste ture de terasa, mai fac un transeu, si o sun pe proprietara. Radem, glumim, parasim incinta si ne bucuram ca eu o sa am casa si ea banii.

4 Septembrie 2009 - ora 15.42 - iar suna de telefonul cu numarul de la banca. Eu, tuta de mine, ma gandesc ca poate ma cheama chiar atunci sa dau banii si sa semnez contractul. Cum care bani? Depozitul ce trebuie constituit la banca pe toata perioada creditului, in valoare de trei dobanzi maxime, adica 550 EURO.

Raspund si, cu fericire in glas, intreb ce acte trebuie sa mai aduc. Madam Oana, tot cu mirare...ca ramasese de data trecuta asa, imi spune ca a fost O GRESEALA DE NUME.

....

Daca m-ar chema Ionescu, Popescu, Propteanu sau orice "escu" si "eanu" as inteleg greseala de nume, dar, daca te uiti in cartea de telefon, nu sunt mai mult de 20 cu numele meu de familie. CUM DRACU GRESEALA DE NUME?

Partea proasta a vestii ei e ca mi-a mai aparut un fir de par alb, partea buna e ca nu am mai reusit sa mananc.

Lucrurile au mai evoaluat de atunci, de vineri 4 Septembrie 2009, dar asta in alt episod....

10 comentarii:

nina spunea...

Adică nu se întorsese dosarul tău? Era al altcuiva?
Spune-mi că n-am înţeles eu bine, şi nu e aşa!

Little Miss Sunset spunea...

@nina: ai inteles bine mujer. era dosarul altcuiva, dar ea m-a sunat pe mine sa ma fericeasca :)

Ana-Maria spunea...

Deci tanti Oana pe langa ca e novice in ale bancaritului,mai e si chioara sau analfabeta...pfuai!

Little Miss Sunset spunea...

@ana: asta ca sa fim finute si sa nu spunem ca e un "monument de prostie"

Anonim spunea...

io cred că ai fost la camera ascunsă.

Little Miss Sunset spunea...

@cristian: eu cred ca am fost la emisiunea "cat de mare e prostia" :)))

asdfgh spunea...

Deci la ce sediu e oana asta ca trimit un baiat sa o rezolve! Lipsa de sex duce la tulburari ale vederii.

Hai bre da-o dracu!

Little Miss Sunset spunea...

@rox: mujer, cred ca tre sa trimiti 2 baieti si o fata, ca nu stim ce preferinte are madam :)))
auzi, da lipsa neuronului la ce duce?

Ana-Maria spunea...

Missy,lipsa de neuron duce la disfunctionalitati de comportament,adica ca si tanti Oana,razi ca proasta la p..a,me-ntelegi matale si anunti lumea de chestii ireale...
Scuze ca-s asa scarboasa-n exprimare,dar am dat si eu ,in cateva randuri,peste astfel de specimene cu care m-am certat pana m-a dat afara din banca gardianul...

Little Miss Sunset spunea...

@ana: inteleg perfect. ce nu intelege madama de la banca e ca si rabdarea omului are limite, si numai printr-o minune nu ma aflam in fata ei la aflarea vestii.
varianta cu pus masina in usa bancii e de luat in calcul. eu ma duic sa-mi fac tricou..si daca mai conving 5 nebunii sa faca scandal cu mine, vine televiziunea...sa vezi ce repede se rezolva