joi, 13 august 2009

Sex in the ....ing city

O sa spuneti ca am facut o obsesie saptamana asta si, invariabil, toate articolele aluneca pe panta sexului. Nici vorba de asa ceva.
Saptamana trecuta am auzit pe la radio o discutie despre sex, cam cat de des ne gandim la el si cam cat de des recunoastem asta. Statisticile spun ca ne gandim mai des decat credem, dar sa-i lasam pe statisticieni cu treaba lor ca e clar ca si ei se gandesc foarte mult la asta.
Aseara aveam o discutie despre seriale, si invariabil s-a strecurat si "Sex in the city", foarte vag si foarte repede s-a trecut peste el. Din pacate, vorba cu "viata bate filmul" se confirma.

Ce facem noi femeile de obicei? Ne adunam frumos la o cafea, in mijlocul strazi, sub pretextul ca mai discutam de oja si rimel, si luam la disecat tot ce trece prin fata noastra si tot ce a miscat prin/pe sub/pe langa/ patul nostru. Mai cu decolteu sau nu, depinde de fiecare in parte, se ajunge invariabil si la o discutie despre sex. Poate parea bizar, dar, desi femeile au tendinta de spune tot ce le trece prin cap prietenelor, nu vor intra in detalii si amanunte picante depre viata lor sexuala.
Nu am auzit, inca, o femeie sa se "laude" cu pozitiile in care a fost pusa sau l-a pus pe domnul ei. Exista un fel de cod nescris al femeilor referitor la discutiile despre sex. Femeile nu-si vor demigra niciodata masculul din prezent. Nu vor spune cat poate, cat rezista, daca poate, cum si in cel fel.... Aceste lucruri, pur si simplu nu se fac, daca domnul este inca in peisaj.
Dupa .... dupa disparitia din peisaj a domnului, deja este alta discutie. Atunci se poate vorbi despre ....
.
.
.
dar de morti numai de bine.


P.S. Nu trageti concluzii pripite, doar mi s-a facut dor de Viena.

10 comentarii:

Dili spunea...

pai fomeile asteapta ca pandaciul in liniste totala, savureaza momentul, lasa loc si de stanga si de dreapta, iar cand scapa de individ hop pe el de-l jupoaie de orice calitate. Cred ca vine de la instinctul de autoconservare, desi cred ca tie ti s-a facut dor de fapt de putin bun simt:-)

Little Miss Sunset spunea...

@dili: jupuitul de calitati e valabil si al noi si la ei, dar depinde de calitatea fiecaruia. pana la urma daca-l faci pe el sau pe ea un "nimic", esti la randul tau nimic, doar ai stat langa persoana respectiva.
mi-e dor de viena, m-am obisnuit sa o vad cam de 2 ori pe an, iar anul acesta am fost doar o zi.

sabina spunea...

ei nu!depinde cat de dezinhibate sunt doamnele sau cat de stransa e prietenia.
unele ajung sa-ti arate vanataile in forma de palme si genunchii zgariati de mocheta aspra.
ca sa nu zig de nelipsita rigla,si replica"uite,cam atat inseamna"=))

sabina spunea...

*zic

Anonim spunea...

Ahhh Sabina si eu care credeam ca rigla e pe post de "plici prigonian"...deh barbatii si fanteziile lor :)

Shogun spunea...

pana la ultimile 5 randuri am zis... uite dom'le... da... deontologie nu ca barbatzii. Dupa aia au venit ultimile 5 randuri :)).

nina spunea...

So, eu din titlu am inteles ca i-ai urat mult sex uneia de la ING. Ah, baba nu intelege, da' le potriveste. :)
Eu despre ecsi nu mai stiu nimic, nici cum au fost, nici daca au fost...

Little Miss Sunset spunea...

@sabina: mujer, tu n-auzi ca de morti numa de bine ;)
las-o asa ca nu s-au prins :))))

@joker: e cu multiple intrebuintari, sa satisfaca fanteziile ambilor :P

@shogun: impresia conteaza :))) nu-i asa mereu?
bine ai venit.

@nina: bre, tu esti femeie maritata, nu te poti exprima asa public, intelegem :P
exista si varianta ing, dar am alta banca in tinta :)))

Anonim spunea...

adica ce bre? au murit toti?

Little Miss Sunset spunea...

@anonim: nu BRE...