vineri, 14 august 2009

Hai cu maneaua

De trei zile caut sa cumpar un album de muzica. Ca de obicei, cum am pus eu ochii pe ei, acum cativa ani, cum s-au calmat cu muzica. Dar dupa 6 ani de pauza, s-au hotarat sa plece din nou in turneu. E ceva,nu?



Cumpara-i Ioane daca ai de unde din Romania. Alde guta si coada de maimuta si mezelurile sunt si la cumparaturi on line, dar asta nu. Ar mai fi varianta Britney sau alta blonda platinata datatoare din dorsalul afumat, dar eu vreau sa-i ascult pe ei.
Stiu, exista varianta net... da melodia jos, nu plati si asculta pana te saturi.
Aveti ceva impotriva daca vreau sa platesc pentru muzica oamenilor care-mi plac?
Vreau sa vad si eu un mall imens de muzica cum au nemtii si francezii. Un mall unde sa pierzi zile intregi printre genurile de muzica. Sa merg dupa semnul "rock" si sa nu gasesc doar Bon Jovi. Cum ar fi sa te asezi in fata unei imensitati de rafturi, unde toti NONCOMERCIALI pe care-i asculti de pe la prieteni sau pe youtube, sa te astepte sa-i cumperi? Sa cauti printre miile de cd-uri si dvd-uri favoritul, sa gasesti tot ce nu ai visat, sa mergi ca la piata... unde mezelu sta intins pe taraba, are vila si nu-l pirateaza cocalarii.
Numai din asta iti dai seama cat de inapoiati suntem, liber la manea, dar scump si inaccesibil la muzica buna.
F***. Asta ca sa inchei saptamana asa cum am inceput-o.

18 comentarii:

Anonim spunea...

O sa vedem si mall-uri d-alea cand o sa vedem romani cumparand CD-uri originale, cu muzica.Nu e "fair", asa?

Coana Zoitzica spunea...

da...si pana atunci plecam la vecini sa cumparam un cd?
pe oamenii care-mi plac ii cumpar, pe restul...nu-i ascult si cred ca multi ar fi de acord sa dea un ban pentru un cd bun decat sa descarci jumatati de melodii

nda spunea...

exista totusi magazinele online de unde poti descarca legal melodii contra cost

Little Miss Sunset spunea...

@nda: call me crazy, dar eu vreau albumul tot... si cu carcasa si poza :))))
bun venit

Anonim spunea...

@ LMS

Ai bre vrei tu sa ne faci nemti pe toti :D ... noi invartim porcu' la protap pe marginea drumului ( cunoscatorii stie) si tu vrei CD-uri originale?

Little Miss Sunset spunea...

@joker: si nu ti-ar convenii sa fii neamt... sa ai oktoberfest si berea aia "nasoala" la tot pasul? :)))
lasa bre, ca pentru tine fac exceptie si te las roman :P

jock the rock spunea...

pe cat posibil cumpar si filme si musica! din romania, din strainatate, dar cumpar! acum na, recunosc ca mai am si piratate, dar asta numai daca nu se poate altfel! ;)

Little Miss Sunset spunea...

@jock: si la mine mai scapa cate o "pirateala"... ;)

jock the rock spunea...

ce adresa de mess ai? la mine e verdesg

p.s. vezi sa nu publici acest comentariu. ca ma trezesc cu blogosfera pe messeneger. ;)

jock the rock spunea...

deci la tine nu e cu aprobareeee? pfff! ce teapa am luat!

Little Miss Sunset spunea...

@jock: pffuuu.... toate mujerele de-si dau cu parerea aciulea.... deci scapi usor ca nu-s multe :))))

Lup the Dude spunea...

Gradul de retardare muzicala e inca ridicat la noi dar se pare ca da semne de scadere. Mai dureaza pana sa gasesti muzica buna in magazine.

P.S.: Multumesc pt comment :)

Little Miss Sunset spunea...

@dude: you're back :)))
eu stiu ca mai dureaza, dar totusi, de unde cumpar albumul lor?????

Lup the Dude spunea...

Tinand cont ca albumul e din 96 cred ca ar trebui sa te orientezi peste hotare. De exemplu:

http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B000002BMR/ref=dp_olp_3

Little Miss Sunset spunea...

@dude: si stateai ascuns?

Lup the Dude spunea...

Da, am stat ascuns. Te intereseaza detalii?

Little Miss Sunset spunea...

@dude: in mod normal, da....
dar tinand cont de ce se intampla in ultima vreme....e mai bine sa nu :)))

Lup the Dude spunea...

In mod normal nu dau detalii. Si nici acum nu as fi facut o exceptie. Voiam doar sa aflu daca ai fi vrut sau nu :)