joi, 6 august 2009

Oamenii frumosi de langa noi

Am ajuns din intamplare sau nu pe blogul unei femei extraordinare, si, asa cum spune ea, nu folosesc hiperbole sa o descriu. E una dintre acele femei pe care trebuie sa le intalnesti in viata, una dintre acelea de la care trebuie sa inveti, una dintre acele femei care rade, plange si traieste.
A devenit traditie sa-i citesc blogul zilnic, sa aflu aventurile ei alaturi de cele 2 "ninute" si restul familiei.
Vorbele sunt de prisos si nu incerc sa o perii, caci niciodata nu e bine sa perii un scorpion, asa ca ....
La multi ani Nina.

14 comentarii:

nina spunea...

Breeee, mi-au dat lacrimile, m-am emotionat si mi-a trecut. :)
Multumesc pentru vorbe si pentru tine multa bere rece!

Little Miss Sunset spunea...

@nina: lasa lacrimile mujer, ca n-a murit nimeni, zi ce-i cu berea aia :))

nina spunea...

Berea o bem saptamana viitoare. Deocamdata e la rece, in frigider la magazin. :)

Little Miss Sunset spunea...

@nina: sper ca ai cheia de la magazin :)

Stelian Muscalu spunea...

intradevar un blog excelent... scris de un om pe masura

Dili spunea...

Ooo ce frumos e sa citesti astfel de lucruri, de posturi, de bloguri, de ganduri... mai vrem !

good girl spunea...

E misto Nina, va spun eu! Din toate punctele de vedere. Eu sunt privilegiata, pentru ca o vad si vorbesc cu ea zilnic.
LMS are dreptate. Nina e una din femeile pe care trebuie sa intalnesti in viata.

nina spunea...

Uof, ca abia imi stersesem lacrimile si acu' iar ma prinse melancolia. :)
PS- cheia de la magazin e la mine.

Little Miss Sunset spunea...

@un om: nina... mare om, mare caracter

@dili: pai si eu mai vreau, tre sa ne punem bine cu madam sa nu ne lasa balta :))

@good girl: tu esti privilegiata si cu mancarea si cu vorbele ... te-ai bagat in fata mujer si nu e mumos ;)

@nina: lacrimile-s de la ploaie, ca tu esti puternica si nu te dau pe spate 2-3 vorbe de bine.
ai grija sa nu o piezi...cheia ;)

Dili spunea...

Au, eu mi-s cam chioara,
LA MULTI ANI NINA!!!!

jock the rock spunea...

subscriu!

Anonim spunea...

Daca ar veni si mai des la bere :))....ar fi si mai si :P

nina spunea...

@Dilimache- multumesc!

@Joakere- se putea sa nu zici tu ceva de bere?!

Coana Zoitzica spunea...

@all: nina ne datoreaza o bere...nu pentru ca am spus de bine ci pentru ca meritam :)))