joi, 27 august 2009

Madonna 3S-reloaded

SOUND, SHOW, STAR

Astazi, prin ziare, forumuri si bloguri, toata lumea isi da cu parerea despre concert. Din pacate, in purul stil romanesc, ne multumim sa injuram si sa spunem cate in luna si in stele despre ea. Nu am sa enumar toate "complimentele" nascute in mintile romanilor, nu sunt avocatul ei , nu sunt fan Madonna.
Am crescut cu muzica ei, am vrut sau nu, i-am ascultat hiturile an de an. Cei care spun ca nu are voce...ok, nu are. Ea este marele artist care a inventat palyback-ul in concert, iar restul au copiat. Are conditie fizica, iar aici nu poate sa ma contrazica nimeni.
Din pacate, in Romania, oamenii nu stiu ce inseamna concert. Concertul unui artist gen Madonna, Iron Maiden sau chiar Cesaria Evora, nu trebuie confundat cu un concert de camera. La aceste concerte se canta, se danseaza, se dau ghionturi sa ajungi in fata, se calca in picioare, se fac cozi la bere si pisoare. La aceste concerte esti spectator activ sau nu esti spectator.
Am sa las deoparte organizarea, aici era mai mult decat previzibil, cel putin pentru cei care au mai pus cate un picior pe la concertele din Romania, insa trebuie sa recunosc meritele brand-ului "Madonna".
Ea reprezinta o industrie, o industrie ce genereaza scandal, atractie, curiozitate si foarte multi bani. O industrie ce i-a atras pe carcotasi la Izvor.
Pentru carcotasii de dupa concert, am o singura intrebare.
Se asteptau, cumva, ca pentru 120 sau 160 de RON sa bea o bere cu Madonna?

18 comentarii:

Anonim spunea...

Pai daca nici Madonna...atunci cine?....

ioana spunea...

bleah

Little Miss Sunset spunea...

@joker: eu, eu, eu :)))

@ioana: depinde la ce te referi ;)

ioana spunea...

too big tam-tam, madonna, dum-dum

Little Miss Sunset spunea...

@ioana: mujer, ce-i a ei e pus deoparte, nu discutam acum de organizare.
si tam-tam-ul l-au facut jurnalisti nu ea :))

coarnel spunea...

subtire... daca nu era spectacolul (care nici ala nu a fost exceptional) chiar puteam spune ca am ramas doar cu praful din "parcul" izvor... :(

Little Miss Sunset spunea...

@coarnel: doar nu te asteptai sa fie iron maiden? la ce reactii au avut oamenii sau mai bine zis n-au avut, bine ca a cantat 2 ore si nu 15 minute :))

jock the rock spunea...

acum doua saptamani am fost la concert faith no more! 150 de RON, Polivalenta! Ma durea sufletul ca erau acolo doar cateva sute de oameni! dar baietii aia si cu sala semigoala se vedea pe ei ca au chef sa cante, aveau pasiune si vlaga in ei! aseara madonna a fost exact invers! desi avea in fata ei de nspe ori mai multi oameni! iar despre organizare, la aceiasi bani anul trecut la maiden si metallica jos palaria! de vocea madonnei nu ma leg! dar totusi.. queen of pop! my ass!

Little Miss Sunset spunea...

@jock: pai tu te-ai dus sa o asculti live?:))
tu crezi ca gheo' de la poparlata a auzi de fnm? pai de madonna a auzit si pustnicul din padure

Redy spunea...

Madonna sucks big time pe multe aspecte , insa un lucru stie sa-l faca foarte bine ....sa faca spectacol si sa se reinventeze mereu tanara si plina de energie !

Cine a fost la concert sa cante odata cu Madonna versurile si sa-i patrunda muzica ei in suflet ... Teapa !!! Cine a inteles ca Madonna inseamna industrie muzicala mai mult decat muzica ... cred ca s-a distrat pe cinste !

Numa' bine !

Little Miss Sunset spunea...

@redy: mersi mult. in sfarsit cineva care a inteles ce inseamna concertul de aseara....pure entertainment.
bine ai venit

BadMovePepi spunea...

Mai, ce dracului, cine a mai vazut un concert + show live in ultima vreme ? Din ce in ce mai rar... Plus ca la activitatea scenica a Madonnei, tot ce s-ar fi putut auzi ar fi fost un gafait... oricat de buna ar fi, nu cred ca se poate ridica la nivelul Queen (in speta Freddie Mercury..), sa cante si sa faca mega miscare scenica simultan.... oricum, la pomul laudat sa nu te duci cu sacul... mai ales aici, unde e clar ca pune statul intrare in gradina !!!!!

Little Miss Sunset spunea...

@badmove: daca statea in jilt, reusea sa cante cam juma de ora. daca ar suna concertul ca cd-ul, ce naiba ar mai face baietii cu casele de muzica?

Anonim spunea...

Deci iată că pe lângă fotbal și femei, românul e expert și în Madonna. Eu zic mersi că se mai gândesc artiștii ăștia, unii și alții, să mai vină pe la noi că până acum câțiva ani, Europa se termina la Budapest. Aici era țara lu Drăculea, umblam încă pe cai. În fine. Ideea e că atât Madonna cât și Faith no more, cât și Depeche Mode și alții, NU CÂNTĂ PENTRU TOȚI ci doar pentru cei care vor să-i asculte. Personal, nu îmi place Madonna dar îi respect munca și pe acei fani ai ei. Până acum câtiva ani, repet, plângeam să vină la noi câte un superstar în concert. Iar acum când vine, tipic românesc, ne dăm experți, critici și ne pute.

Tanti Jeni spunea...

Maică, eu n-am nici o părere. Doar niște plachie proaspătă făcută azi dimineață. Hai, fuguța cu farfuriile!

Little Miss Sunset spunea...

@cristian: pai nu stii ca asa-i romanul? noua ne pute tot, daca nu vine e cu nasul pe sus, daca vine da-l naibii si a sa mai departe. romania a urcat pe harta concertelor mari, important este sa stii unde mergi si ce vrei sa vezi.

@tanti jeni: eu as veni cu farfuria, ca mi-e o foame...dar mie imi suna a peste si, cu regret, trebuie sa refuz. poate o omleta?
bine ai venit.

Tanti Jeni spunea...

Bre, little miss, uite pentru tine facem o omletă țărănească cu brânză, legume și puțină șuncă. Plus o salată de roșii. Merge?

Coana Zoitzica spunea...

@tanti jeni: tocmai m-am sters la gura :))