miercuri, 12 august 2009

Ex-a ex-ului

Devine din ce in ce mai greu sa ma trezesc dimineata, nu pentru ca m-am saturat de acelasi drum catre acelasi birou, ci pentru ca, pur si simplu, dorm repede noaptea.
Dimineata imi fac ritualul baie, camera, baie, camera... de unde trag concluzia ca nu ai nevoie de mai mult de 2 incaperi in casa. Inainte de a iesi din casa deschid si telefonul, care a zacut inchis toata noaptea. Prost obicei, o sa spuneti, bun obicei o sa spun eu, deprins de pe vremea lucrarii de licenta cand, un fost coleg de liceu, angajat la politie, ma suna noaptea cand se plictisea. Omu stia ca eu lucrez noaptea la lucrarea de licenta, deci sigur raspund la telefon, asa ca-si omora timpul din tura de noapte vorbind cu mine, pe banii vostrii. Am terminat lucrarea, am inchis telefonul noaptea. Daca arde sau trebuie sa ma gasiti... asteptati pana dimineata.
Asa a facut si doamna ... o sa-i spun "X". De fapt ex doamna "X". Cum am deschis telefonul, cum a sunat. Raspund cu entuziasmul specific diminetii si primesc un .... "Buna dimineata" ce semana mai mult cu "&*#%$^%$&^".
Doamna respectabila era fosta sotie a unui fost prieten. Destul de alambicata povestea, dar in nota obisnuita a povestilor mele.... Eu cu domnul am fost impreuna o perioada, apoi pauza, timp in care domnul se insoara rapid si scurt, si pentru mai mult de o noapte, cu doamna "X", dupa care divorteaza la fel de rapid si scurt de ea. Cam toate povestile mei cu domni se termina asa... adica eu si el ne despartim, iar el ia prima femeie care ii iese in cale si o duce la sfat, iar dupa un timp divorteaza.... oare de ce?
Nu ma fac vinovata de divortul nici unuia dintre ei, cum nu ma fac vinovata nici de rapidele lor casnicii. Nici la domnul si doamna "X" nu am nicio contributie.... cel putin asa stiu eu.
Ei bine, se pare ca doamna "X" considera altceva. Desi casnicia ei s-a incheiat de mai mult timp, s-a gandit ca este momentul sa discute cu mine.... si uite cum am facut sex protejat la telefon. Cand domnul "X" mi-a spus ca divorteaza, l-am facut nebun. Acum stiu cine era nebunul in casnicia aceea.
Daca as fi una dintre acele femeie care sa-ti rupa gatul pe strada, as intelege demersul doamnei, desi, repet, eu nu ma mai aflam in peisaj la divort si nici inainte. De ce, la cateva luni bune de la divort, m-a sunat pe mine sa discutam? Probabil pentru ca unele femei nu stiu cand sa se opreasca, iar daca le faci proaste se supara.
Cand prea departe este mult prea departe?  In dragoste nu e bine sa fii nici mandru, nici orgolios, nici egoist, dar sa te transformi in carpa de sters picioarele sau in caldare de laturi deja nu mai este dragoste... 





16 comentarii:

asdfgh spunea...

Am vazut un film, nu mai stiu cum se numea...cu un tip care dupa ce se despartea de una, tipa se marita imediat. Si el s-a gandit sa faca o meserie din asta...pana cand, of course, si-a gasit nasul...ca-n filme. Sper ca ai fost cel putin la fel de "politicoasa" cu doamna cu as fi fost eu :))

Little Miss Sunset spunea...

@rox: asa ma ameninta toata lumea...ca-mi gasesc eu nasul, dar nasul l-am gasit, doar nu vede..... mai asteptam mirele :))))))
am fost cea mai politicoasa.... si un pic intepatoare :))

Anonim spunea...

multumesc.

Little Miss Sunset spunea...

@anonim: placerea a fost de partea mea :)

nina spunea...

Adica tu traiesti intr-o telenovela sau ce?

Little Miss Sunset spunea...

@nina: as vrea eu, ca asa sigur m-as trezi machiata dimineata :))))

Anonim spunea...

Mama la ce intensitati se traieste in lumea asta ..:)))

Little Miss Sunset spunea...

@joker: unde? unde????
asta din capitolul "ce caut eu in viata mea".... si sunt multe intamplari de genul, dar nu le-am spus eu :))))

Dili spunea...

.. si pe duduia asta ai termenat-o definitiv? :D

Little Miss Sunset spunea...

@dili: asta a venit terminata.... eu nu puteam decat sa pun bomboana :))))))

sabina spunea...

bai,ce-mi place despre ele!toate cauta vinovati in alta parte,cand de fapt oglinda le e atat de aproape.
si eu am avut parte de X-uri din astea.
pe rand,le-am urat la toate,un calduros"Du-te-n P@<;- mea!"

Little Miss Sunset spunea...

@sabina: that's my girl :))))

asdfgh spunea...

sabina....G E N I A L !

Coana Zoitzica spunea...

@rox: credeai ca sabina doar plange? :)))

Tree spunea...

Te "iubeste" femeile si barbatii " este morti dupe tine :)

Little Miss Sunset spunea...

@tree: si eu le iubeste ;))))