joi, 20 august 2009

Pitzimania

.... nu, nu. Nu ma refer la mania tutelor de a se copia, de a sta cu burtile atarnate peste blugii ce nu acopera tot dosul sau, mai bine, de a sta cu mana in erectie sa-si arate fake-ul dupa vuitoane.
Ma refer la fostul stat de drept Romania.... va amintiti cum li se spunea machedionilor?... FYR Macedonia- former Yugoslavian Republic of Macedonia?
Intr-acolo ne indreptam si noi....Pitziponia... sau FRR....former romanian republic.
Aseara am avut ocazia unica de a o vedea pe prima pitzipoanca a tarii la tv. madam udrea...da, am scris cu litere mici ca nu merita altceva.
Nu ma deranjeaza ca sfideaza parlamentul ales, nu ma deranjeaza ca sfideaza asftel boul si vaca de merg si voteaza, nu ma deranjeaza ca si-a inceput cariera in genunchi in fata marinelului, nu ma deranjeaza ca ....Ma deranjeaza EA.
Numai femeia aceasta poate sfida pe oricine si poate aparea in fata publicului asa cum e pe plaja. Nu conteaza ce scrie pe carpele ei...ma doar in fund de marcile gentilor si toalelor, atata timp cat proasta nu stie ca nu apari in fata Parlamentului in ciclam si cu rochie fara maneci, cu mana in erectie si cu trolerul atarnat de ea.
Nu inteleg cum nu are timp madama asta sa ajunga la un coafor si se prezinta mereu ciufulita...desi banuiesc ca are o "explicatie" si pentru asta. Nu inteleg cum reuseste sa confunde discoteca cu parlamentul. Nu inteleg ce dracu cauta asta in fruntea unui minister.
M-am saturat sa fiu reprezentata de pitzi...una prin parlamentul european- clar cu mana-n erectie, alta pe la un minister, alta pe la conducerea deputatilor.
Nu spun ca femeile nu au loc in politica, dar asa cum ii arat pe degetul pe barbatii nesimtiti, nu inseamna ca femeile nu pot fii nesimtite.
Cum dracu a luat asta ditamai creditul la o banca si cu ce venituri a certificat faptul ca va returna 300.000 de euro lunar? Cum dracu i-au aporbat creditul unei persoane care are mii de semnaturi, deci nu putea sa aiba aceeasi semnatura pe teancul de acte la banca? Cum dracu isi permite rapandula asta spuna ca nu e ilegalitate sa platesti din banii de la buget altceva decat scrie pe hartie? Pentru fufele marinelului nu exista Curte de Conturi, nu exista "deturnare de fonduri", nu exista bun simt, nu exista "de-ajuns"?
Oameni buni, eu nu mai vreau sa locuiesc in Pitzimania, nu mai vreau toate curvele si sugatorile sa ma reprezinte, nu mai vreau cheliosi betivi si incostienti sa ne dea exemple de moralitate, nu mai vreau toti agaricii de ajung in functii publice si spun ca sunt persoane particulare, nu mai vreau toti nespalatii analfabeti pe la Bruxelles. NU MAI VREAU.
Mama ei de lege...e pentru prosti si tampiti ca noi. Bunul simt...toti banii din lume nu-l pot cumpara. Norocul...doar daca faci parte din gasca lor.
Nu mai vreau pitzipoance la tot coltul. GATA. Aici e Romania, nu maidanul vostru.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Pe tine te apua dimineata si pe mine seara. Eu am baut o bere si mi-am revenit. Nu stiu ce sa-ti recomand....trage macar o gura sanatoasa de aer.

Coana Zoitzica spunea...

am luat o gura zdravana de cafea
si stai ca ziua nu s-a terminat..urmeaza partea cea mai frumoasa...intr-un alt articol :)))

Dili spunea...

Si io ma uimesc permanent de tanti asta. Da' aseara chiar mi-a ramas rau pe retina rochitica ei flu-flu... pana si io, om de rand, imi tranteam o camasuica daca ma intalneam cu careva important... dar ma-ntreb ce e important pt duduie. si am doar vreo doua raspunsuri.

Coana Zoitzica spunea...

@dili: si banuiesc ca raspunsurile tale nu se ridica mai sus de mijlocul unui marinar :)))))

Dili spunea...

ca de obicei
banuiesti ochei :D

Tree spunea...

Asa si? Si ce daca tu te-ai saturat? :)

Little Miss Sunset spunea...

@tree: pai astept sa se sature si restul...pana atunci, caut azil politic in botswana :))