miercuri, 28 noiembrie 2012

A cui e Moldova?

De când Barbu Ştefănescu Delavrancea punea în gura voievodului Ştefan cel Mare următoarele vorbe "Moldova n-a fost a strămoşilor mei, n-a fost a mea şi nu e a voastră, ci a urmaşilor voştri şi a urmaşilor urmaşilor voştri în veacul vecilor", votăm pentru urmaşii noştri.
Din 4 în 4 ani ni se spune să votăm pentru viitor.
Acum 20 de ani, părinţii noştri tot pentru viitor votau şi uite cum arată viitorul.
5 metri în plus de autostradă, 2 bănci în parc şi 3 blocuri remaiate, că reabilitate nu-s.
Eu cred că după 20 de ani de votat pentru viitor, a venit vremea să votăm pentru azi.
Poate fi mai rău?
Măcar aşa, vor justifica lipsa tuturor "lipsurilor" şi vor da vina pe români că au votat pentru azi şi nu pentru mâine.
Varianta cu mâine am văzut că li se aplică numai lor, sutelor de deputaţi şi senatori care au adunat pentru mâine, ceea ce au găsit azi.
Deci a cui e Moldova?
Dar Oltenia?
Dar Ardealul? Măcar să votăm pentru Ardealul de azi, că mâine s-ar putea sa ni se ceară paşaportul daca vizităm Sibiul.
Să votaţi cu capul, că inima a căpătat alte conotaţii şi nu mai pot să o folosesc în frază. Nu de alta, dar nu mă lasă inima.

Niciun comentariu: