vineri, 16 noiembrie 2012

Se poate aranja

Unii dintre vizitatorii blogului meu ajung aici din diverse motive.
Unul dintre ele mi-a atras atenţia în mod deosebit, poate pentru ca era "special" plecând de la cuvintele căutat şi până la idee. O persoană vorbitoare de limba română a ajuns pe blogul meu căutând "se pot aranja examenele ACCA".
Am scris despre ACCA aici şi am explicat cât este de pretenţios, dacă pot să spun aşa. În mod normal, logic şi de bun simţ, în clipa în care te gândeşti la ACCA, îţi asumi examenele destul de dificile care trebuie susţinute în engleză.
Să ajungi să gândeşti, dar să şi întrebi dacă poţi aranja examenele astea, este destul de stupid. Orice se poate aranja, mai ales în Romania. Sunt sigură că se pot aranja şi un examen ACCA, dacă ai nişte lire sterline în buzunar, dai o fugă până în UK, reuşeti să ajungi la forul superior ACCA, şi îi convingi să aranjeze un examen pentru tine. Tu, unul din cei câteva mii de candidaţi din întreaga lume.
Şi dacă reuşesti, dă-ne de ştire, să nu murim ignoranţi.
Eu mă gandesc să aranjez ceva cu vremea, poate nu ninge decât 3 zile de Crăciun, dar mai bine caut pe net dacă se poate aranja vremea.

Niciun comentariu: