joi, 4 martie 2010

UPC sau UnProfessional Cable

Acesta este un post cu foarte multa reclama, nu mascata, nu ascunsa, nu indirecta. Este un post cu dedicatie, este un post neplatit de compania respectiva, dar MERITAT. Dar mai ales este un post fara diacritice.
Ce faci prima data cand te muti intr-o casa? Pe vremea lui Nae verificai daca ai telefon, acum verifici daca ai cablu. Cum proprietarii anteriori "furau" semnal si vizionau gratis programele analog ale UPC, mi-am propus sa-mi fac abonament. Imi fac eu abonament de cablu si telefon la un centru UPC, astept sa ma sune domnii cu instalarea (asa mi s-a comunicat de la centru) si ma trezesc ca ma suna zugravu (asta se intampla acum cateva luni) sa-mi spuna ca au venit de la cablu. Fara sa sune in prealabil, dar ma asteptam la asa ceva. Baietii de la cablu, desi fara vreo Politehnica la activ, se dovedesc a fi cei mai iscusiti ingineri. Imi taie cablul in dreapta desi le-am spus sa fie in stanga, imi lasa vreo 10 metri de cablu, si imi iau 15 metri din cablul pe care-l aveam deja in casa.
In final, pe factura imi apar cei 15 metri... 1-0 pentru ei, mi-am platit cablul meu.
Imaginea e ok la Tv, telefonul merge.
Dupa o luna, decid sa-mi pun si internetul de la ei. Sun la Relatii cu clientii (031 100 1000) si solicit si acest serviciu. Tanarul naiv de la celalalt capat al firului imi spune ca vor veni colegii lui a doua zi, in intervalul 12.00-14.00. La ora aceea gasesti pensionarii p-acasa, dar ei nu prea solicita internet.
Intervalul 12-14 s-a transformat in 12-16.30, ora la care am sunat sa intreb daca se mai intampla ceva. Sunt anuntata ca mai intarzie baietii pana pe la 18.00. See you tomorrow.
Cer reprogramare, iar naivul de la Relatii cu Clientii intelege confirma ziua de Marti, dar noteaza Miercuri. Si miercuri vin baietii. 2-0 pentru e, i-am asteptat ca pe premiul mare la Loto.
Mi se instaleaza internetul, adica.... fix 20 de centimetrii de cablu, cu 2 mufe in capete, legat la switch-ul din casa.
Primesc factura unde gasesc o taxa de instalare de 47 Roni, pentru 20 de cm de cablu. 3-0 pentru ei, cu banii astia cred ca-mi luam altceva de 20 cm.
Telefonul nu-mi functioneaza de 4 zile. Cum nu pot sa sun la Relatii cu clientii (031 100 1000- tot revin cu el ca paote nu stiti numarul) de pe telefonul de acasa, sun de pe mobil. Si nu inchid, ca sa-mi pastrez prioritatea in preluarea apelului, si trec 2 minute, si mai trec inca 2, si mai trec inca 2. Dupa 8 minute de prioritate inchid. Sunt sigura ca dupa ce am inchis mi-a fost preluat apelul. 4-0 pentru ei, nu am telefon.
Deci la un scor final de 4-0 pentru compania furnizoare de cablu-telefon si internet UnProfessional Cable (UPC) ma gandesc cum sa intorc partida in favoarea mea. Am vrut sa fiu cinstita si sa nu ma folosesc gratis de serviciile lor, iar ei imi dau sah mat. In tara asta, daca furi un ou ESTI bou. Cand esti cinstits si onest, ti-o trag toti pe toate partile.

Este imposibil sa fiu singura clienta UnProfessional Cable (UPC) trasa pe sfoara in felul acesta. Daca aveti propuneri, altele decat reclamatiile la ANPC sau ANCOM, hai sa le punem cap la cap. Daca e jungla, jungla sa fie.

sursa foto

13 comentarii:

Dili spunea...

am patit-o si eu cu asteptatul si venitul saptamana urmatoare, am patit-o cu "dada, echipa e pe teren ajunge acus", nu am patit-o la fel de des cum o pateam inainte cu desteptii de la decknet care erau mult mai nesimtiti in ce priveste picatul cablului, dar tot vroiam sa ne mutam de la upecei sapt viitoare :D

Anonim spunea...

Lasa ca nici cu RDShul nu mi-e frica :)

Little Miss Sunset spunea...

@dili: iti expira contractul sau...?

@joker: dezvolta :) cevapropuneri sa-i facem si noi pe ei?

Anonim spunea...

@ LMS

Ce sa dezvolt frate, pe scurt mi-au taiat netul pt neplata cica, desi platisem dar nu trecuem nu stiu ce cod de client. Mi-au zis sa le trimit OP_ul pe fax, am facut un printscreen ca doar suntem in era internetului si folosim internet banking si l-am trimis. Dupa 1 ora de incercari si raspunsuri " nu am primit faxul", mi-au zis " pai asta e OP ". Deci se poate!!!

Anonim spunea...

@ LMS

Aaa ca tot mi-am amintit RDShul e ca militia unul stie sa scrie si unul sa citeasca. Desi am platit la inceput tot pachetul CATV+NET. Unii au motat CATV-ul si la o saptamana au montat si netul , ca doar e diviziunea muncii.

Coana Zoitzica spunea...

@joker: si ai vreo varianta daca vrei sa renunti la ei? una in care nu TU sa platesti pentru nesimtirea lor?

Anonim spunea...

@ lms

bre...nu m-am gandit inca la varianta sa renunt....probabil ca mai am pana la limita :D

Coana Zoitzica spunea...

@joker: mai ai, normal. nu asa suntem noi, suportam sa ne pui toata haznaua in cap, mai pui inca una si ne sare tandara de la un bob de orez :|

Dili spunea...

Miss, sau!

Pai bai nene, eu la rds vroiam sa ma mut :-((. ce fac/!

Georgi spunea...

up...cine???!! Vorbiti limbi straine pt mine hahaha!!!:)) m-am prins eu despre ce e vorba, doar ca aici nici nu se pune problema sa nu ai telefon,internet si toate cele cand cumperi sau inchiriezi o casa! Fratilor, prin ce treceti!!

Little Miss Sunset spunea...

@dili: eu zic sa-ti iei o farfurie zburatoare, sa o agati la balcon si ai scapat :))

@georgi: nu e vorba daca ai sau nu ai cablu si telefon, e vorba de serviciile oferite. ca degeaba am cablu cu 2000 de programe, daca merge doar joia dupa miercurea ciuc.
las ca vin eu sa vad ce aveti voi acolo :))) si nu ma refer la cablu :P

Roks spunea...

hahaha,ce mai Ioana parca nu stii cum e in piata telecom...nu vrei sa te muti la ILink cumva?:))

Little Miss Sunset spunea...

@roks: vino cu o propunere ferma si "we have a deal" :)