miercuri, 24 martie 2010

O seara la opera

Aseara am primit o invitatie la opera, invitatie pe care trebuia sa o onorez de saptamana trecuta. Am incercat sa ma eschivez si sa caut o sumedenie de motive pentru a nu merge, deoarece spectacolul nu ma atragea, fiind vorba de Mozart.
Amadeus este mai mult decat opera si mai mult decat teatru.
Este o combinatie speciala de Simonida Lutescu si Marius Bodochi. Da, este opera si teatru intr-un spectacol cu arii din "Cosi fan Tutti" (o opera destul de greu de urmarit singura), "Don Giovanni", "Rapirea din serai", "La Nozze di Figaro", "Eine Kleine Nachtmusik".
Pentru cei pentru care opera nu este un gen preferat, or sa aiba supriza sa urmareasca un spectacol de teatru pe muzica lui Mozart si sa asculte opera pe o scena de teatru. Deliciul acestui spectacol pus in scena de Opera Nationala Bucuresti, o face regia mai putin conventionala.
Este un spectacol aproape de public, un spectacol interactiv, o altfel de opera.
Va recomand cu caldura sa mergeti la opera, chiar in blugi si tricou, fracul nefiind obligatoriu, sa lasati mall-urile deoparte pentru o seara, sa uitati ca aveti bilete la Metallica sau Rammstein si sa dati 26 Ron la un spectacol de opera si teatru. Si daca nu va place opera, cu siguranta o sa va placa soprana Simonida Lutescu

aici in "La Nozze di Figaro"- sursa poza


Veste buna este ca or sa plece in turneu prin tara, deci nu ne bucuram de ei numai noi, bucurestenii.
Va las in compania lui Amadeus...

15 comentarii:

Tanti Jeni spunea...

Soro, brava, te culturalizași cum ar veni. Și mie-mi place domnu Mozart, mai ales bomboanele alea. ”Răpirea din serai” nu am apucat să-o văd, dar cred că am vizionat carpeta de perete cu același nume.

Little Miss Sunset spunea...

@jeano: mamicule, radem-glumim, dar am bifat multe seri la opera :))
bombonele merg foarte bine acompaniate de lichiorul cu acelasi nume :))
lasand gluma la o parte, ia-l pe gheorghe, lasa polonicul si treci la o portie de cultura.

Anonim spunea...

Si nenea Bodochi canta opera?..sau ?

Little Miss Sunset spunea...

@joker: si si sau :))

cristinutza spunea...

@ Little Miss Sunset: ma bucur ca ti-a placut :) multumesc de ping

@ jokerstye: canta si inca bine ;)

Little Miss Sunset spunea...

@cristinutza: bine ai venit! nu stiu ce e ping-ul, dar cu placere :D
bodochi stie sa cante, dar cantareti stiu sa joace? parerea ta :)

cristinutza spunea...

Ai dat link catre blog ;)

O da mi-a placut foarte mult Simonida Lutescu si dintre baieti Vasile Chisiu, dar mai ales Simonida a avut o interpretare foarte buna (din punct de vedere actoricesc) nu mai vorbesc de voce ca eram cu gura cascata. Ce sa mai vorbim a fost o incantare spectacolul asta. Sper sa se mai joace cat de curand. :)

Georgi spunea...

hmmm...bravo tie!Asta e ceva ce n-am mai facut de mult:o seara la opera...

Little Miss Sunset spunea...

@cristinutza: m-am prins ;)
nu stiu cine a aavut ideea de a face acest spectacol, dar ma bucur ca a reusit sa o puna in practica. cu siguranta se va mai juca, e sala mica si nu au loc toti doritori :)))

@georgi: spre rusinea mea, nici eu nu am mai fost de aproape 2 ani. din cand in cand e placut sa iesi din cotidianul cu filme si cafele :))
daca nu ai vazut "amadeus" a lui milos forman, trebuie sa-l vezi.

Anonim spunea...

Domne dar pe fantomel il gasisi backstage?:P

Little Miss Sunset spunea...

@joker: e debusolata de atata agitatie si pusa la slabit de melanie griffith :))

Anonim spunea...

@ LMS

...mda de parca Melanica mai e vreo frumusete.S-a stafidit de tot!

Little Miss Sunset spunea...

@joker: stafie... stafidit....ironic,nu?

Georgi spunea...

m-a marcat mult Amadeus, in adolescenta cand l-am vazut, de asta te invidiez pentru seara ta la opera!

Little Miss Sunset spunea...

@georgi: mujer, imi pare rau dar nu cred ca pleaca in turneu international cu el... :(