duminică, 26 iulie 2009

Leapsa muzicala

Cu scuzele de rigoare ca nu am mai raspuns la comentariile voastre, revin pe interval sa dau leapsa de la Nina mai departe. Nu am fost in vacanta, din pacate, nici nu am ramas lipita de scaunul dintarului, doar ca ultimele saptamani au fost mai aglomerate si incredibil de fierbinti. I'm not dead I'm just dying.
Hai sa vedem ce iese .....

1.Who I am? ... Supergirl - Reamonn

2.What was this day like? ... Easy - Faith no more

3.What should I do with my life? ... Where is my mind - Placebo

4.What are my parents like? ... Spies - Coldplay

5.What is love? ... Hold me, thrill me, kiss me, kill me - U2

6.What I do in school? ... Crazy - Aerosmith

7.What’s my motto? ... La vida es un carnaval - Celia Cruz

8.What is the first thing I think first time when I wake up?.... Fear of the dark - Iron Maiden

9.What is the first thing I think when I see my teachers? ... Holiday - Green Day

10.What is my life like? ... Non, Je ne regrette rien - Edith Piaf

Desi am spus piua mai de mult, am intrat in joc.

Am sa o transmit mai departe la Grettel, Laura si Sabina, daca vor si daca au timp.


12 comentarii:

Anonim spunea...

Ai pauzit ( de lapauza) pe la munte/mare??

Coana Zoitzica spunea...

@joker: nu omule, nu ai auzit ca am fost aici, pe asfaltul incins.
care mare, care munte????

Anonim spunea...

@ LMS

Off am cam citit printre randuri.Doar ce ma trezisem. Asfaltul incins...asfaltul fierbinte sper ca esti tot fata cuminte :D

Coana Zoitzica spunea...

@joker: i'll do my best :D

Dili spunea...

Fear of the Dark, tu care te lupti cu lumea? you;re not dead you;re just dying? Canicula sa fi fost de vina? hai ca si eu ma gandeam la altfel de fierbinteala. Sa nu mai fugi asa!

Little Miss Sunset spunea...

tot de la caldura ti se trag gandurile astea?
o sa mai fug putin mujer, dar, din pacate, nu in concediu ... ci p-aici, prin bucuresti. ma antrenez de maratonul orasului :)))))

nina spunea...

Io am uitat ca matale ai zis piua si bine am facut. :)

Dili spunea...

Da missulica mama, tot de la calduri... hai bafta la drumuri, sa fie cursa fara obstacole si mai ales de seara ca e mai racoare!

Little Miss Sunset spunea...

@nina: de la bere ti se trage :)

Little Miss Sunset spunea...

@dili: pai fara obstacole dispare farmecul reusitei :)

Anonim spunea...

of, ție ți-a ieșit leapșa mai coerentă decât mie. Probabil din cauza de diferență de playlist. Dont go to the light!!!!!

Little Miss Sunset spunea...

@cristian: asta numesti tu coerent? deci nici tunu vezi luminita? :))