marți, 7 iulie 2009

Exista maine?

Nu stiu.
Maine ar trebui sa se adune lumea la o bere rece si la o vorba calda.
Ar trebui?
Da.
Dex-ul ofera mai multe variante pentru verbul trebuie.
Alege varianta care vrei si fa ce vrei.
Am lansat invitatia aici, acum o declin tot aici.
Cei care au participat la intalniri si cu care va puteti coordona intalnirile viitoare sunt:

Imi cer mii de scuze daca am omis pe cineva, nu a fost intentionat.

Va doresc... o vara pe gustul vostru.

22 de comentarii:

jock spunea...

pai fara tine??? de ce????

asdfgh spunea...

u crazy? si tu?

Little Miss Sunset spunea...

@jock: de ce nu?

@rox: mai aveai dubii?

Anonim spunea...

no comment!

Little Miss Sunset spunea...

@impropriu: nu dat saua.

jock spunea...

alllz! call me stupid, dar eu nu ma prinsei! ce se intampla aici?

Little Miss Sunset spunea...

@jock: simplu ca buna ziua.
eu nu mai particip la aceste intalniri, cel putin o perioada, asa ca trebuie sa va coordonati intre voi unde cu cum va intalniti.

Anonim spunea...

fratilor,am sticla de vin a lui Nicu. Cum facem???

Little Miss Sunset spunea...

@cristian: cum nu se inghesuie nimeni sa-ti raspunda, iti raspund eu.
propunerea mea ... da-i cep si bea.

sabina spunea...

cu marea agitatie din ultima vreme din jurul meu nu am mai citit nimic.acum incep sa recuperez...
subscriu"verii pe gustul vostru",si eu dispar.cat,cum,unde si de ce,e prea putin important!

Coana Zoitzica spunea...

@sabina: cred ca nu s-a inteles prea bine. nu ma opresc din scris, nu inca cel putin.

Anonim spunea...

Ce s-a intamplt mandrelor de v-ati pus coada pe spinare asa deodata?

Little Miss Sunset spunea...

@joker: cred ca-i sindromul ala :)))))))))))))

Anonim spunea...

Pai daca e vba de SPM, atuni TFV (traiasca familia voastra ) sa va reveniti pana miercurea viitoare sa bem si noi o bere :)

Little Miss Sunset spunea...

@joker: asta cu TFV e buna, ceva de genul multa sanatate pentru ei,nu?????

Anonim spunea...

@ LMS

Santatate ca-i mai buna decat toate.
Ai gasit ceva pe gustul "babacilor" pe siteul ala cu oferte de Bulgarica?

Little Miss Sunset spunea...

@joker: pai s-au dus la recomandarea ta... la 2 cocosi :)))
ce mi-e buftea ce mi-e balchik :)
fffff incantati. mersi mult

Anonim spunea...

Pe bune??! ..li s-a parut ok?
Am scapat :))!!

Little Miss Sunset spunea...

@joker: pai tu faci recomandari sa vezi daca ti-o iei???
cum fu la u2?

Anonim spunea...

@ LMS

Nu fac recomandari sa vad daca mi-o iau, dar gusturile si pretentiile nu se discuta. Daca imi place mie nu inseamna ca place la toata lumea.
La U2 a fost cum nici nu mi-am imaginat vreodata. Cel mai tare concert ever, cu tot ce inseamna asta, muzica, mesaj, scena extraordinara. Duminica cand ma intorc de la ai mei o sa pun si pozele.
Sincer inca mai am pielea zburlita pe spate :)

Little Miss Sunset spunea...

@joker: da ce ai facut cu spatele?

Anonim spunea...

@ LMS

..de emotie breee