marți, 28 iulie 2009

Universul meu

In ultimele zile m-am desprins de lumea inconjuratoare si am trait pentru mine si nevoile mele primare.
Nu mi-a fost rau, mi-a fost mai bine decat credeam. Nu am ignorat oamenii din jur, am vorbit cu prietenii, am citit blogurile (fara sa comentez), am analizat, am simtit si am decis. O decizie ce imi va marca o buna bucata din viata. Nu sunt omul care sa prinda radacini, poate pentru ca nimeni nu-si da silinta prea mult sau poate pentru ca nu vreau sa ma plictisesc. Nu are importanta. Important este ca ma apropii de un alt punct al listei. Nu este Bucket list, este Joey list, facuta cu acum multi ani, urmata, aproape, punct cu punct. Nimic nu a venit usor, oamenii m-au considerat superficiala, ignoranta si, din cand in cand, fitoasa, dar nu ma intereseaza ce cred "oamenii". Sper doar ca prietenii si familia sa inteleaga ce am facut, de ce asa si de ce acum.
Ascunsa in universul meu, am ratat evenimentele "majore" care ne spala creierii.
Am ratat cei 60 de ani de la aselenizare. Cred sau nu povestea, nu conteaza, important este ca nu inteleg de ce evreii/americanii nu au facut excursii pe Luna, care s-ar fii dovedit mai mult decat profitabile pentru Nasa? Cine-mi va da un raspuns argumentat la intrebarea asta, castiga respectul meu.
Am ratat si ministrii demisionari... te bagi cu porcii, te numesti porc, din punctul meu de vedere.
Am ratat si laptopul lui "prietene". Noroc ca mi-am luat calcularetul inainte de reclama asta :)
Am mai ratat ceva?
Nimic sau cel putin nimic important pentru mine.
Am primit confirmarea ca oamenii nu sunt ce par a fi, ca prima impresie inseala, ca ma ajuta fata asta de eleva intarziata, ca poate prin venele mele curge sange de contabil si atunci 1+1= cat vreau eu, ca nimic nu e intamplator, ca atunci cand crezi ca ai inteles e mai bine sa enervezi cu intrebari suplimentare decat sa distrugi prin ignoranta.
Mi-am luat gandul de la concediu. Cele 3 zile la mare si un amarat de week-end la munte nu se pun in ecuatia asta. Mi-am luat gandul anul acesta, dar la anul? La anul .... vom vedea.
Cu putin noroc, voi fi la fel de sanatoasa ca si acum (capul nu intra in discutie), voi avea aceeasi prieteni nebuni si altii pe langa ei, voi avea "usa", voi avea puterea sa rad in continuare chiar si cand as vrea sa urlu de durere, voi avea rabdarea sa ascult chiar si cand voi dori sa vorbesc, voi avea taria sa nu dau cu pumnul dar sa mai intreb o data, voi avea "universul meu".

11 comentarii:

sabina spunea...

mujer,sa ne fie de bine,zic!:)
chin-chin!;)

Ana-Maria spunea...

Draga nebuna,sa ramai asa cum esti...asa te rog io...si daca te pot ajuta cu o vorba de duh,ceva colea...doar spune si-s prezent!
Hai sa auzim de bine!:-D

Anonim spunea...

de ce ..?...pentru ca sunt prea ocupati cu conducerea lumii, d-aia.

Dili spunea...

Ai inchis si telefonul :D?
Mai copile, bafta mare cu universul asta frumos, sper sa rezisti sa nu iesi din el decat cand doresti! Nu e vorba de nici o alta decizie majora.... nu? Te imbratisez curajoaso!

Little Miss Sunset spunea...

@sabina: sa ne fie mujer :))
doar chin-chin? pai e mult de baut :)))

@ana: mersi mult, cateodata o vorba de duh face cat toti banii din lume :))

@joker: si cand n-or mai avea ce sa conduca, se conduc unul pe altul???

@dili: nu e neaparat frumos universul asta, dar e al meu. e o decizie majora ... dar toate la randul lor :))))

Dili spunea...

Au, oi fi eu nebuna dar in "toate la randul lor" asta mi se pare ca vad mai multe... in oricare caz, succese! :D

Little Miss Sunset spunea...

@dili: mujer, multe sunt, dar luate incet, una cate una.

jock the rock spunea...

se mai tine adunarea de miercuri?

Little Miss Sunset spunea...

@jock: azi se tine omule sau cel putin eu vin la bere, in curtea berarilor.

Anonim spunea...

ai citit blogurile si nu le-ai comentat ... pe mine m-ai citit? :D :P :D

Little Miss Sunset spunea...

@joujou: pai nu esti in lista de bloguri? normal ca te-am citit, dar nu am avut timp sa comentez.