miercuri, 19 decembrie 2012

Inca un an

Inca o iarna in care ne plangem, va trece.
Inca un set de alegeri pe care noi, alegatorii, le-am pierdut.
Inca un sfarsit de lume pe care l-am ratat.
Inca o poveste cu final neasteptat, dar prevazut, a fost spusa.
Inca o dimineata rece si neagra am apucat.
Inca o carte proasta din miile de carti bune am citit.
Inca un spectacol de teatru de la care am plecat la pauza.
Inca un om moare, undeva.
Inca un copil se naste langa noi.
Inca un Craciun cumparat cu prea multi bani si prea putine sentimente.
Inca o speranta reapare in locul unei inca o dezamagire.



Inca un an a trecut, fara bilant, fara bun sau rau, fara frumos sau urat.
Inca mai visam la Mos Craciun, vacante, liniste, verde, mare, frumos, curat, departe, mult, dragoste, mereu, acum, da, zambet, cald...

2 comentarii:

good girl spunea...

Din anul acesta mai avem doua saptamani de aventuri - nu uita ca avem ninsoare din plin :)))))))))
Cat despre anul viitor, se anunta unul de exceptie ;)

Coana Zoitzica spunea...

@good girl: de asta imi era si mie teama, ca o sa ninga din belsug, dar mi-am luat caciula :)