luni, 1 noiembrie 2010

Cand se schimba ora

E stiuta pasiunea mea pentru ceasuri, fie ele de mana sau orologii de atarnat de pereti sau plasat pe masuta de cafea. Ceasul face parte din categoria cadourilor pe care, oricat de multe as avea, oricand ma bucur sa mai primesc unul.
Va amintiti? Colectia de ceasuri s-a marit si nu cred ca ma voi opri aici pentru ca tocmai am pus ochii pe aceasta minunatie.
Ei bine, in fiecare an, primavara si toamna, aceasta colectie ma face sa regret pasiunea. Ieri, desi trebuia sa castig o ora, am irosit-o intorcand ceasuri. Si intorceam unul, si mai intorceam unul, si aparea diferenta de 2 minute intre ele si cand ajungeam la urmatorul, il fixam pe ora gresita.
Nu am nicio problema cu ceasurile care merg inainte sau care raman in urma, nu sunt dependenta de ora, dar daca tot m-am apucat sa fac un lucru, il fac cum trebuie.
Dupa o ora de intors ceasuri si de fixat minute si zile (mai sunt unele care indica si ziua), am terminat operatiunea "dat ora inapoi" si, de fapt, 11 care devenise 10 era tot 11.
Cand ma gandesc ca la primvara o sa pierd 2 ore fixand "ora" la ceas ... Stiu ca la o simpla matematica nu pierd 2 ore, ci doar una, dar daca ma gandesc ca acum am pierdut o ora si la primavara alta, nu am pierdut 2 ore in total???
Mie, sa scriu articolul acesta si voua, sa cititi ce am scris, ne-a luat mai putin de o ora.
Si eu am putine ceasuri, dar aici cat o dura pana se intoarce ora?

Niciun comentariu: