duminică, 14 noiembrie 2010

What's mine is yours

Stiti cuplurile acelea minunate care sunt la inceput de drum si-si zbiara increderea in stanga si in dreapta? Multi o fac tocmai din lipsa de incredere, altii pentru ca sunt naivi si cred in partener pana la proba contrarie. Fiecare are motivele sale, dar cu totii au acelasi lucru in comun. Au sau nu incredere in partener, telefonul mobil este al lor si doar al lor. Nu ca ar avea ceva de ascuns, spun unii, dar daca este celularul lor, al lor este si atat.
Sunt foarte putini cei care isi lasa partenrul sa-i raspunda la molecularul personal in primele luni de relatie. Niciodata nu stii cand suna fostul/fosta, si este mai bine sa eviti conflictele inutile.
In timp, pe masura ce relatia inainteaza in "varsta", lucrurile se schimba. El raspunde la telefonul ei, ea raspunde la telefonul lui. Nu este o regula generala in care numai ea raspunde la telefonul lui.
Si dupa ce relatia a avansat la asa un nivel de incredere, tu stii ca daca il vei suna pe el, iti va raspundea ea, iar daca o vei suna pe ea, iti va raspunde el.
Nu inteleg de ce, daca eu optez sa o sun pe ea (e mai bine sa o sun pe ea pentru a nu trezi suspiciuni), cand am numerele ambilor parteneri, imi raspunde el? Daca voiam sa vorbesc cu el, il sunam pe el, nu?
Inteleg ca "what's mine is yours" dar daca vreau sa vorbesc de epilarea inghinala nu-mi doresc sa rapsunda un el pe telefonul prietenei, cm nu-mi doresc sa-mi raspunda o ea pe telefonul prietenului cand am ramas cu masina in drum.
Mobilul se presupune un telefon personal, la care raspunzi tu si nu cei din jurul tau, altfel umblam cu telefonul cu disc de gat, ca oricum nu conta cine raspunde. Sau unele relatii si casnicii se transforma in cautarea celui/celei mai bun/e asistent/a personal/a???

Niciun comentariu: