luni, 17 mai 2010

Toate vin la timpul lor

Acum mai bine de un an, spuneam ce-mi doresc de ziua mea. Lucrurile au venit, incet, pe rand, dar au venit.
Am "primit" seara cu prietenii si ceasul si m-am gandit ca lucrurile se vor opri acolo.
Tot anul trecut, am crezut ca mai "primesc" si concertul AC/DC, dar nu a fost sa fie. Nu atunci.
Amsterdamul ramanea un vis indepartat.

Dar a venit anul acesta. Si a venit si ziua mea, cand, fara prea multe rugaminti, am primit....

Da. Anul acesta de ziua mea am primit Amsterdam si nu numai, dar mai multe nu pot sa spun :).

Mai ramanea AC/DC. Dupa aproape 6 luni de asteptare cu biletul in buzunar, dupa aproape 6 luni in care m-am gandit ca iar o sa ni se spuna ca nu vin, au venit. Si au meritat fiecare minut de asteptare.



Cum a fost concertul? Cine nu a fost acolo, a ratat concertul vietii.

O sa ma intrebati ce s-a intamplat cu ultima "dorina" de pe lista. Nimic mai simplu. Am "primit" o casa in loc de o anume masina, care oricum nu era necesara.

Lista trebuie upadatata, sa bifez ce am "indeplinit", sa schimb prioritatile, sa sterg lucrurile care au devenit imposibile si sa adaug noile oportunitati.

Voi aveti o "bucket list" sau viata curge la intamplare?

Dar blogul, mai stiti pentru ce l-ati facut?

8 comentarii:

Anonim spunea...

Domne lista trebuie sa existe permanent...altfel pt ce traim, daca nu sa pune dorinte pe lista

Coana Zoitzica spunea...

@joker: lista exista, o mai updatez din cand in cand, dar cand imposibilul se intampla- ac/dc- ma intreb care mai e rolul listei :D

Dili spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dili spunea...

bafta la updateuri si sa nu uiti niciodata de ele!
Eu? Mi-am facut blogul dintr-o nevoie, am primit in schimb mult mai mult. Mult. Dar bucket-list-ul ... l-am tot ciopartit si continui s-o fac...

Tree spunea...

Un concert de vis..... chiar nu am cuvinte de lauda. pt mine a fost mai mult decat imi doream. Poate un singur lucru m-a "suparat": imi doream enorm sa inceapa concertul cu melodia "Hells bells". In rest celelalte melodii au venit exact cand imi doream iar finalul..... a dream come true. For those who love the rock, I salute you !
In privinta blogului..... prefer sa il tin pt mine doar, a inceput ca un jurnal si ca jurnal va ramane doar ca nu mai vreau sa fie pt toata lumea ci il tin doar pt mine. Poate peste ceva vreme il voi face din nou public. Pana acum a fost unul trist si cam asa este in continuare iar noi avem nevoie de speranta si nu e bine sa demoralizezi si pe altii cu dezamagiri. Trebuie sa ne dorim mai mult, sa fim mai buni cu cei de langa noi, sa incercam sa iubim mai mult si sa fim mai buni prieteni.

Little Miss Sunset spunea...

@dili: cum sa uit de ele?
acum, spune-mi de ce iti ciopartesti lista? poate o imbunatatesti? :D

@tree: de departe, cel mai bun concert la care am fost, chiar daca nu sunt "moarta" dupa ei.
in ceea ce priveste blogul.... sper ca tristetea sa mai exista numai acolo, pe blog.

Anonim spunea...

La multi ani , Missy! Felicitari pentru impliniri si realizari!
Eu nu im fac niciodata lista...s-ar putea sa nu le indeplinesc cele scrise...si ca sa evit o depresie , nu fac.. :D
Dar am bine infipt in creier ce vreau...hehehehehe...si nu exista linie trasa si facut totalul...este cand o fi si s-o putea...si stiu sigur ca se va putea... :D
Sa iti fie de bine cu sarbatoarea si concertul!

Coana Zoitzica spunea...

@ana: mersi mult, desi ziua a fost acum ceva timp :)) ziua mea e in fiecare zi,nu? asa e si la tine?