miercuri, 14 aprilie 2010

Ce mi-ar fi placut

Dupa ce am citit postarea Ninei, ma mai baut trei cafele, am mai adunat 5 cifre cu calculatorul de birou, cum altcumva, mi-am dat seama ca stiu ce-mi place si ce nu, ar fi fost si culmea sa nu stiu la varsta asta.
Cu totii stim ce ne place, cu totii zbieram adesea in gura mare ce nu ne place, dar ma framanta o intrebare.

Ce mi-ar fi placut sa se fiu sau sa se intample?

1.Mi-ar fi placut sa ma nasc in Germania, din ratiuni pur stupide, dar poate asa nu mai participam la rasul general cand cineva isi face nevoile cu "presiune". Romanul e pudic si prost, rade cand cineva face o treaba mica cu presiune de se aude 2 strazi mai incolo, rade cand la treaba mare mai scapa si fasoalea, rade cand simte mirosul, rade ca "muta la ...." vorba-ceea. Poate nu numai noi, romanii, sutn atenti la obiceiurile de cacastoare ale colegilor, vecinilor si necunoscutilor din baruri, dar noi ne manifestam cu cel mai mare entuziasm si nu ne lipseste decat banner-ul de intampinare a "criminalului" pe care sa scriem mare "AI FACUT O TREABA ZGOMOTOASA".

2.Mi-ar fi placut sa capat peste noapte puteri imense si sa pot citi o carte doar atingand-o. Stiu, am vazut de prea multe ori filmul "Phenomenon", dar a meritat fiecare secunda. Nu era neaparat necesar sa se intample in scoala acest "fenomen", dar mi-ar placut sa stiu cat mai multe si sa nu le uit dupa toceala din liceu.

3.Mi-ar fi placut sa fiu mai inalta si, daca as fi fost un copil ascultator, acum ar fi o realitate. Mai inalta nu pentru metri si metri de material care se strica pe hainele mele si ajunge taiat si aruncat de croitor, mai inalta nu pentru a purta rochii pana in pamant, fara sa fiu nevoita sa le tai, mai inalta nu pentru a culege corcoduse fara nici cel mai mic efort, ci mai inalt sa vad si eu scena la concerte. Ok, vad ecranul acela mare, asta daca exista, ascult muzica minunata a formatiei sau cantaretului, dar cand incep cei din jur sa se minuneze de ce se intampla pe scena, eu.... Da, stiu, pot sa ma sui in carca cuiva, dar nu e recomandat sa faca acest lucru, nici pentru mine si nici pentru "cuiva".

4.Mi-ar fi placut sa vorbesc mandarina cursiv. Cea mai vorbita limba din lume dar si cea mai grea sa fie vorbita fluent de mine. Fara nicun motiv aparte dar mi-ar fi placut sa invat sa scriu vertical si invers decat scriu acum. Probabil o sa spuneti ca se poate. Desigur, se poate, nimic nu este imposibil, dar eu am spus ca mi-ar fi placut sa o vorbesc si sa scriu, nu ca mi-ar placea sa o invat.....Pfiu, chestie de noanta.

5.Mi-ar fi placut sa vin si sa plec de la birou cu caleasca. Trecand peste placerea mersului in caleasca prin transeele din piata Televiziunii, tot drumul de acasa si pana la birou s-ar transforma dintr-o corvoada intr-o placere.

6.Mi-ar fi placut sa nu am atatea defecte din fabricatie.

Voua ce v-ar fi placut sa fiti sau sa vi se intample?

13 comentarii:

Anonim spunea...

- sa traiesc prin sec XIII-XIV
- sa fiu vreun pui de conte in Italia sau Spania
- sa am o herghelie
- un domeniu cu munte+lac+padure
- cateva gagici :D
........si nici o durere de cap :D

Little Miss Sunset spunea...

@joker: numai la ... iti sta mintea :)) la bani, normal :)
daca erai vreau conte prin secolul XIII, printe alea cateva gagici erau si cativa gagii, da? ca asa se purta :D

Anonim spunea...

@ LMS

Pe criterii cantitative ?:))))

Little Miss Sunset spunea...

@joker: dar mai ales calitative :)))

Dili spunea...

mie mi-ar fi placut sa fi trait prin anii 1860, sa am implanturi dentare si machiaj permanent din nastere, sa fiu mai scunda ca sa pot purta tocuri inalte, sa fi avut curaj de vreo doua ori in viata, sa stiu rostul mortii, sa calaresc macar o data pe luna prin munti (cred ca ar fi fost de ajuns sa fiu sora cu bro hahaha), sa fi zburat macar o data in cosmos, sa fi avut atestate de parasutist, ghid montan, bucatar si scafandru, sa am macar 1000 euro pe luna, si sa am mult mai multa ambitie si incredere in mine.
Lucruri normale...

Little Miss Sunset spunea...

@dili: mamicule, atestatele si mia de euro pe luna sunt palpabile, crede-ma.
acum, tot ce am inteles eu este ca esti masochista....cum sa vrei sa porti toace???? e ca si cum ai spune ca vara, al 100 de grade, tu vrei sa porti un sutien plin de bureti :D

Anonim spunea...

@ LMS

Cred ca atunci s-a nascut ideea U.E. Uniune in diversitate :)))

Dili spunea...

palpabile-s toate cu nitica ambitie. nu?:D
Da mai vreau toace, ca fac mersul mai femenin, na; si bine ca-mi amintisi cu buretii aia, vreau... sa pot sa nu port sutien :P

Little Miss Sunset spunea...

@joker: nu am niciun dubiu :))) dar nato de unde s-a nascut?

@dili: nu mamicule, astea cu sa nu port sutien, sa nu port toace si sa zbor pe luna sunt prea simple.... :))) poti mai bine :D

Anonim spunea...

mi-ar fi plăcut, cu siguranţă, să mă fi născut în alt loc şi să trăiesc în alte timpuri

Coana Zoitzica spunea...

@adinna: bine ai venit!
cui nu i-ar fi placut, dar daca te nasteai in botswana sau in islanda, ca tot e la moda acum? priveste partea plina a paharului :)

Anonim spunea...

să-ţi trimit o piesă frumoasă :D

http://www.youtube.com/watch?v=fCKmbbsJscc&feature=player_embedded

Little Miss Sunset spunea...

@adinna: niceeee :))