miercuri, 11 februarie 2009

Welcome to Romania

Am revenit de pe meleaguri straine, desi imi place Romania, nu pot sa nu dau si cate o mica fuga prin alte locuri. Am sa va povestesc mai in detaliu despre locurile vizitate si am sa adaug si poze, dar azi sunt prea obosita sa povestesc, drept urmare nu e un post despre calatorii in sensul cel mai larg.

Aseara pe aeroport m-am simtit straina in propria tara. In acelasi timp cu avionul nostru aterizase si o cursa de la Paris. Frumos, nu? Eronat. Cursa de la Paris era plina de galbejiti care locuiau in Buzau si vorbeau foarte bine romana,desi se faceau ca nu inteleg ce le spune vamesul, deci nu puteam sa ma exprim pentru faptul ca miroseau asa ....ca la "Peris".

Clarificarea punctului 5 din postul "Puiul de gurlui" : daca ati citit cu atentie, in final era o intrebare. Acea intrebare se adresa tututor celor care m-au crezut. Am obiceiul sa fac glume, mai ales celor care pretind ca ma cunosc, dar, atunci cand spun o astfel de chestie, ma si cred. Nu eu sunt nebuna pentru ca am spus asta, ci voi pentru ca m-ati crezut, ba mai mult, pentru ca ati pretins ca ma cunoasteti, dar nu stiti cand fac o gluma buna. Oameni buni, va anunt pe aceasta cale ca in clipa in care voi face acest lucru nu se va discuta la colt de strada. In alta ordine de idei, imi cer scuze pentru discutiile create, "c-asa e in tenis".

Iar am primit o leapsa, desi cand eram mica si practicam sportul acesta nu se intampla atat de des sa primesc leapsa, dar sa revenim la sporul asta pe net.
Cum spuneam, am luat o leapsa de la Good Girls, alta decat cea la care va ganditi (aia a fost mai de mult) si m-am gandit sa o o dau mai departe azi.

Sunt … o calatoare pe meleaguri triste, uneori.
As vrea … sa nu lucrez ci sa calatoresc in jurul lumii.
Pastrez … doar amintiri.
Mi-as fi dorit … sa fiu barbat.
Nu imi place … sa vorbesc in public.
Ma tem … de singuratate.
Aud … doar ce vreau.
Imi pare rau … cand gresesc si recunosc.
Imi plac … ceasurile, dar nu timpul.
Nu sunt … pe atat de puternica pe cat par.
Dansez… doar cand am chef si niciodata la comanda.
Cant … atunci cand sunt trista, atunci cand sunt fericita.
Niciodata … nu exista.
Rar … imi fac prieteni noi si, mai rar, renunt la cei vechi.
Plang cand privesc … esecul din mine.
Nu imi place de mine pentru ca … cred prea mult in oamenii care, uneori, ma dezamagesc.
Sunt confuza … intotdeauna.
Am nevoie... spatiu.
Ar trebui … sa iau lucrurile mai in serios.


P.S. Azi sunt debordant de sincera, deci nu ma provocati.

6 comentarii:

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Bine ai venit!
Sigur ca mi-a fost dor de tine.
Multumim pentru exercitiul de sinceritate.
Dupa ce te dezmeticesti, ofer cafea la ibric senzationala pentru cana promisa si povestiri din calatorie. Echitabil schimbul, nu?

Coana Zoitzica spunea...

si cam din ce cana ar trebui sa beau cafeaua?
ma stii doar ca la oboseala spun tot, indiferent de consecinte, apoi cer scuze.

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Praga e ok? E cea mai putin solicitata.
Oricum mini-concediul meu include si curatenia generala de primavara, asa ca orice cana va fi buna. Trust me! ;)

Anonim spunea...

Bine ai revenit :)

Georgi spunea...

Bine ai venit!

Coana Zoitzica spunea...

@good girls: pe ploaia asta prefer paris-ul, dar accept si p*** in caz de nevoie.

@nina35: bine te-am regasit.

@georgi: doar nu credeai ca raman acolo?