joi, 26 februarie 2009

Concurs cu premiu

Exista o cearta apriga prin presa noastra cu cine a inventat primul conscursul cu premiul de 1 milion de euro. Nu fac trimitere la el, nu ma intereseaza, nu am cunostinte sau prieteni care sa fii castigat vreodata asemenea concursuri, cum nu am nici cunostinte care sa participe la sondajele acelea de opinie mult trambitate (dar asta e alta mancare de peste- poate aveti voi cunostinte sau ati participat, eu oricum nu cred in ele).
Am decis sa fac un concurs in care sa ghiciti, nu in cafea prin telefon de la 2000 km distanta (Grettel stie povestea), unde este facuta poza din coltul dreapta- "AICI MA VISEZ ZILNIC".
Ca orice concurs ce se respecta, are si un premiu: tricoul cu Metallica (l-am descoperit aseara la dus). GLUMESC. Nu l-am descoperit inca, astept vara, poate la mare sa apara totusi.
Premiul concursului este un ceas de mana.
Se apropie luna cadourilor pentru mine (1,8,15,22) asa ca m-am gandit sa va fac eu un cadou. Indiferent de locatie, expedierea este inclusa in premiu.

3 ... 2 ... 1 Sa inceapa concursul.


P.S. Poza nu este copiata de pe net, ci se afla in colectia personala a autoarei blogului. Multa bafta.
M-am decis asupra premiului-Casio- cel din imagine, asta ca sa nu fiu acuzata ca ar putea fi o gluma concursul.

13 comentarii:

asdfgh spunea...

Nu ma dau eu in vant dupa concursurile de pe bloguri, dar asta cu ceasul de mana m-a lovit unde ma doare :)) Deci imi pun mintea la dispozitie si revin cu raspunsul.

asdfgh spunea...

M-am gandit, m-am razgandit. Din Romania mi-e greu sa cred ca e, nu am vazut apa atat de albastra pe undeva. I might be wrong though.
Cred ca e din Croatia - Trogir. Am vazut ca ai fost in vacanta acolo. E posibil sa fie din atatea locuri...dar nu stiu eu pe unde ai colindat tu :) So that's my guess.

Coana Zoitzica spunea...

@Rox: am un sertar plin de ceasuri de mana, asa ca un concurs nu poate fi decat cu ceas de mana (dar nu din sertarul meu). Esti pe aproape, dar nu Trogir. mai incearca.

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Stiu sigur ca este din Croatia. Face parte din pozele pe care le-am "visat" la Tusnad vara trecuta. Din pacate, oricat de mult mi-ar placea un ceas nou, nu pot localiza exact imaginea. Mi-aduc aminte cu placere de pozele "visate" la Tusnad si eu cred cu tarie ca amintirile sunt mai importante decat orice altceva. De asta eram eu treaza in postul meu cu Buddha...

Coana Zoitzica spunea...

@good girls: doar nu te dai batuta la un asemenea premiu. think forrest, think!!

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Sa fie oare rezervatia Plitvice???
Am gandit monstruos, am gandit de mi-a stat mintea in loc.

Coana Zoitzica spunea...

LADIES AND GENTLEMAN WE HAVE OUR LUCKY WINNER: GOOOOOOOOOOOOOOD GIIIIIIIIIIIIIIRLS IS THE ONE.

asdfgh spunea...

Bravooooooo! Era a 2-a incercare :))

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

WOW!!!
Nu-mi vine sa cred!!!
Thank you, ladies and gentlemans!
Mi-am amintit de discutiile pe tema concediului lui Georgi, am studiat continutul lor si am vazut ca ii recomandai sa nu rateze aceasta rezervatie, deci...
Multumesc!

Coana Zoitzica spunea...

@rox: trebuia sa spui, dar banuiesc ca nu ti-a placut ceasul :)

@good girls: felicitari. va trebui sa pui poza si cu ceasul pe blogul tau sa nu creada lumea ca a fost doar de fatada.

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Cu siguranta o sa pun poza cu ceasul pe blog. Deja sunt foarte mandra de ceasul meu! Trimit detalii pentru expedierea lui. Multumesc!

radularescu spunea...

multumesc little miss sunset. la multi ani.

Coana Zoitzica spunea...

nu ai pentru ce radu si cand spun asta, chiar nu glumesc. multumesc pentru urari. o primavara frumoasa si usoara.