joi, 26 februarie 2009

Blog vs Messenger

Am facut blogul pentru a discuta cu prietenii, asa cum, acum multi ani am instalat mess-ul pentru a discuta tot cu ei. In timp, lista de mess s-a marit, lista de bloguri urmarite s-a marit.



Este blogul doar o alta forma de mess? Cautam aceleasi idei, vorbim cu persoane care au aceleasi pareri ca ale noastre, ii adaugam in blogroll asa cum ii adaugam in lista de mess, ne intalnim cu ei la cafea pentru a elinima necunoscutul sau anonimatul, le urmarim evolutia in timp si ne lansam in comentarii.
Simtim nevoia sa vorbim, sa ne facem prieteni noi, sa impartasim parerea noastra lumii, sa lasam ceva pentru eternitate, sa ne certam, sa ne plangem, sa visam, totul online.
Evoluam atat de mult incat petrecem ore intreci in fata unui calculator, cautand prieteni pe mess si pe bloguri? Epuizam toate mijloacele comunicarii moderne de tipul blog, mess, hi5 si altele asemenea in cautarea unor suflete asemenea alor noastre?
Devenim mai eficienti, mai rapizi, mai onesti si mai vulnerabili sau doar ne transformam intr-un surogat de personalitate anosta lansat intr-o posteritate confuza, lipsita de valoare dar viu colorata?

Ne cunoastem limitele, le alfam sau le testam intr-o retea prea vasta sa ne identifice?



P.S.CONCURSUL CONTINUA ...PANA LA CASTIGAREA PREMIULUI

7 comentarii:

Georgi spunea...

cred ca pur si simplu avem nevoie sa ne "atingem" tot timpul, avem nevoie sa nu ne simtim singuri! Apropos de acest subiect, ai vazut Crash? Inca unul pe lista pe care TREBUIE sa-l vezi! Trebuie, trebuie!!

Georgi spunea...

cred ca poza cu pricina e facuta pe undeva prin Italia! Eu nu te cunosc destul de bine ca sa stiu pe unde ai calatorit...nu ca mi-as dori ceasul, nu pot sa port ceas (e ceva cu campuri magnetice si stuff, si ceasurile se opresc cam dupa o zi sau doua dupa ce le tin la mana. Invariabil!AM incercat sa le schimb baterii, chestii...nimic. Le puneam eu, se opreau, le punea mama la mana ei, functionau!)deci nu ca as vrea ceasul, dar spiritul meu de competitie...!!!Deci, ma plang, si cer arbitrului sa faca dreptate:altii au avantaj in fata mea! te cunosc personal!!

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: l-am vazut filmul. nu a avut nimeni avantaj la concurs, ba chiar pot sa spun ca tu ai avut avantaj, pentru ca la tine am scris comentariul cu plitvice.

Dili spunea...

Poate blogareala e doar jucare noua... eu la inceput eram cu mailu', apoi cu messu', apoi stateam ore-ntregi pe un forum, acum dupa multi ani fac pe bloggerica tinerica. E mai comod si mai frumoooos ca messul zic eu d.p.v. al targetului :-)

Coana Zoitzica spunea...

@dili: care e targetul messului? ca la blog mai inteleg, dar la mess? :)

Anonim spunea...

blogul este un fel de hi5 pentru cei care scriu
pe hi5 te identifici prin poze,pe blog prin scris

Coana Zoitzica spunea...

@cooh: crezi? ma gandesc ca trebuie sa ai ceva intre urechi pentru a scrie un blog, nu doar muschi si poze in baie. dar e parerea mea :)