joi, 26 februarie 2009

Leapsa din nou

Fata ma ajuta cu siguranta, pentru ca mi-am luat leapsa din nou. Ca sa nu ramai repetenta o pasez la Good Girls, Rox si Grettel.

If I would be a:

country: No men's land
door: back door
form - shape and state: circle
state of mind: insanity
quantity: enough
sunbloc: zero
streetname: Dead end
planet: Mars
American: Henry Ford
dream: one day i would stop being a dreamer
Romanian: Ecaterina Teodoroiu
Belgian: Kim Clijsters or Paul Rubens

Ya, it's in english so Pascal can understand it.

P.S. CONCURSUL CONTINUA ...PANA LA CASTIGAREA PREMIULUI

3 comentarii:

Georgi spunea...

niiice! Ah, da, insula din cratia, unde vrem sa mergem se cheama Brac!

Georgi spunea...

Am citit comentariul tau (cel de pe postul cu zodia), si desi am impartasit destule, si ne urmarim bogurile, am realizat cu amaraciune ca nu stiu cum te cheama...deci...

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: iti trimit un mail cu detalii. nu trebuie sa-mi dai adresa.