marți, 24 februarie 2009

My empty heart and spotless mind

I saw a couple of days a go a very interesting movie “Eternal sunshine of a spotless mind”.
I start wondering what I would do. Would I erase someone or something from my mind just because? Would I just take off my mind for good?
Should I erase him because a few years ago he hesitated for a second and I left? Should I erase all the good and the bad things just because he didn’t have the courage to grab my hand and tell me to stay?
Should I erase him because I keep on searching things I had but foolishly believed that I could find them again with someone better?



Should I erase him for showing me the green horses on the ceiling instead of showing me the world?
Should I erase him for wanting me so much and asking me to stay until the day he forgot what he ever wanted? Should I erase him from my mind just because he cheated on me on every corner?
Should I erase him for not knowing when to stay and when to leave? Should I erase him just because he gave me freedom but one day decided to take it back? Should I erase him for marring someone else?
Should I erase each and every one of them whom still foolishly believe that I’m not more than a helpless woman?
Should I erase my friends for disappointing me and betrayed me during the last years?
Should I erase my mom from my memories just because she bugged me yesterday?
Should I do that?
You and me, we are both made from flash and skin, but also from memories, feelings, moment of time. The moment we start erasing memories, people and places, things and feelings, that moment we star dying. We are dying with every person and every memory we forget.
Do I want a spotless mind for an empty heart?

13 comentarii:

Georgi spunea...

Dupa cum ai vazut la sfarsit,ei au ales sa (re)traiasca totul (din nou), stiind cum se va sfarsi!Deci...Oricum...mare film!!

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: au ales impreuna, dar daca numai unul facea greseala de a sterge totul, celuilalt ce-i ramanea de facut? oricum, mi se pare o greseala enorma sa stergi pe cineva din minte, indiferent ce a facut....chiar daca este doar o idee.

Georgi spunea...

evident, experientele naspa isi au rostul lor, ca si cele bune. Nu-i asa ca invatam cel mai bine atunci cand lectia e aspra?P-aia o tinem minte cel mai bine, o stim pe dinafara :) Catdespre "lectia" ta, daca imi permiti ceva sfaturi:incerca (repet "incearca" stiu ca nu e usor, dar nici imposibil nu e!)sa faci pace cu trecutul tau, nu te mai uita la cat de nesimtit a fost el (asta e treaba lui, lectia lui, povara lui!-mai devreme sau mai tarziu va realiza ca agresit), incerca sa te uiti si sa inveti din greselile pe care le-ai facut in aceasta relatia (chiar daca greseala se numeste:m-am lasat amagita, m-am lasat dusa de val mai mult decat trebuia), si mai ales traieste cu credinta ca cel care este "the one" pentru tine, cu siguranta te va lua de mana si te va ruga sa ramai! Garantat, asta este regula jocului, asta e semnul! daca nute-a rugatsa ramai, inseamna ca nu e el, si ca nu se merita toata suferinta, omul a dat cat avea de dat pt tine!Iti va da totul numai cel care ti-e jumatate. pe aici circula o vorba: cand iubesti pe cineva, lasa-l sa plece: daca se intoarce - nu l-ai pierdut niciodata, daca nu se intoarce - nu l-ai avut niciodata!

Georgi spunea...

by the way, cuvantul eu de verificare a fost "alistay" - SPOOKYYY!!

Georgi spunea...

imi cer scuze pt milioanele de greseli:tastatura mea suckssss!!! stau intr-o pozitie foarte incomoda la birou, nu apas pe taste ca lumea, nu le ia cum trebie, si am prostul obicei sa nu citesc inainte de a posta!

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: lectia mi-am invatat-o, doar ca filmul m-a facut sa ma gandesc un pic la trecut. iti spun un secret, dar sa nu-l mai spui la nimeni-vorbeam de ei diferiti...shhhh. nu-i bai cu tastatura, ca eu fac greseli si pe post ca ma grabesc. pozitia la birou ti se trage de la m&m...daca nu dai si la altii, vezi?

Anonim spunea...

Nu am vazut filmul inca, dar daca as avea ocazia sa retraiesc ultimii cinci ani, as face totul la fel. Toate cate mi s-au intamplat au rostul lor. Orice sut in cur luat s-a dovedid a fi doar un pas inainte pentru mine.
Citisem pe undeva ca s-ar fi inventat o pastila care sterge din memorie amintirile neplacute, doar amintirile neplacute. In afara de situatiile in care am fost abuzati sexual, terorizati, sechestrati, nu vad de ce ar alege cineva le foloseasca. Istoria are si ea sensul ei, ne uitam in trecut si nu repetam greselile in viitor.

Coana Zoitzica spunea...

@cristina: chiar daca ne-am putea intoarce in timp, sunt sigura ca am repeta greselile facute la nesfarsit. culmea este ca avem tendinta de a repeta aceleasi greseli facute in trecut, indiferent daca il stim sau nu. sunt sigura ca vor folosi multi acea pastila, chiar daca au trecut sau nu prin experiente traumatizante.

Georgi spunea...

Diferiti sau ba, daca i-ai pus in aceeasi oala inseamna ca sunt cam o apa si un pamant pentru tine, in sensul ca nici unul nu ti-a daruit ceea ce vroiai. Sau poate doar pt moment. Viitorul ne va arata daca ti-ai invatat lectia sau nu, domnisorica :)! cat despre M&M, dau ma, dau, eu dau la toata lumea ca sunt generoasa!!:))

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: buna asta cu domnisorica. ma astept ca in de ziua mea sa-mi ceara cineva buletinul ca sa-mi dea tigari. sa vezi ce rad atunci si ce ma imbat....

Georgi spunea...

Hehe, ar fi ceva!

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

"Bleed just to know you're alive."
Totul e sa nu privesti inapoi cu manie. Fa-o zambind...

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: am patit-o la 25, de ce nu si la cah ..30?

@good girl: ti se pare ca privesc cu manie? a fost un bun prilej sa privesc inapoi. stii cum e cu ciorba reincalzita, mai ales ca nu-mi place ciorba ;)