luni, 20 octombrie 2008

Prima intalnire cu Metallica



Prima intalnire a mea cu Metallica a fost acum multi ani in urma, mai exact atunci cand am cumparat un tricou. Se intampla pe la inceputul anilor '90. Un tricou alb pe care scria Metallica. Naiba stia cine sunt astia pe atunci. Nu m-am oprit aici, am mai cumparat si alte tricouri cu nume pe care nu le stiam atunci, gen Iron Maiden, Judas Priest, Manowar. Intre timp am aflat cine sunt cei de pe tricourile mele, am mai descoperit si altii, i-am mai uitat pe unii, ii astept pe cei ce vor veni.
Mai am si acum tricoul acela. Cum spunea un amic, nu trebuie sa fac dus ca sa descopar tricoul cu Metallica. Este acolo. Nu la fel ca la inceput, dar este.
Asa sunt si ei. Nu ca la inceput, dar sunt. Si sunt cei mai importanti si cei mai aproape de sufletul meu. O sa ma intrebati unde am stat la concert? Nu am fost. Da. Am vandut Metallica pentru un concediu. A meritat? Da. Nu trebuie sa merg pe stadion ca sa ii ascult. Sunt peste tot cu mine, in masina, pe telefon, la birou, acasa, in concediu, si asta e cel mai important. De ce "Whisky in the jar"? Don't ask.

Niciun comentariu: