joi, 2 august 2012

Eterna si fascinanta Olimpiada

La fiecare Olimpiada, cel putin la cele pe care mi le amintesc eu, adica de la Barcelona incoace, am plecat cu sperante pentru medalii la anumite sporturi, acolo unde aveam rezultate mondiale si europene.
Si, la fiecare Olimpiada din ultimele 5 pe care mi le amintesc, am castigat medalii acolo unde nu ne asteptam sau nici nu gandeam, si am pierdut acolo unde aveam cele mai mari sperante.
Uitandu-ma pe o statistica a medaliilor, observ ca in tara noastra exista numai cateva discipline la care se castiga medalii olimpice.
De la Barcelona, la Atlanta, Sydney, Atena sau Beijing , am contat doar la gimnastica, canotaj si scrima. Am mai castigat cate o medalie, doua, la judo, la lupte, haltere, box, natatie, atletism, tir.
Stirile sportivele de la Antena 1 si Pro Tv, in data de 1 August, care au inceput la 10 minute dupa argintul castigat de Roxana Cocos la haltere, ne-au delectat cu cancanurile din fotbal, strecurand o mini stire despre medalie.
Sa ne mai asteptam si la alte medalii sau asta este tot?

2 comentarii:

Lorena spunea...

Avem oameni de calitate la olimpiada, iar eu una ma mandresc cu ei

Coana Zoitzica spunea...

@Lorena: Da. Si eu, doar ca aici spuneam de cei din spatele lor.