joi, 16 august 2012

Dincolo de imaginatie -continuarea

După săptămâni de la apariţia romanului "Dincolo de imaginaţie", şi multe feed-backuri primite, concluziile sunt destul de simple:
  • oameni care nu au citit mai mult de 4 -5 cărţi până acum, printre care Abecedarul şi instrucţiunile de utilizare de la cine ştie ce aparat, mi-au spus că este destul de subţire cartea. Cartea are aproape 200 de pagini, nu ştiu să vă spun sigur, pentru că atunci când am luat-o de la tipografie nu m-au uitat decât puţin prin ea. Am refuzat să mă mai uit şi să mai citesc fiecare pagină, am citit fiecare pagină de atâtea ori încât nu am mai putut să o mai fac o dată.
  • multe persoane, înainte de a citi cartea, au comentat coperta. După ce au citit cartea, iar au comentat coperta. Dacă înainte de a citi au comentat ideea coperţii, după ce au citit au comentat fontul scrisului, culorile, încadrarea imaginii.
  • toţi cei care mă cunosc şi au citit cartea, au încercat să identifice personajele din carte. Un demers inutil, dar ei tot au încercat.
  • toţi cei care au citit-o şi de la care am primit "recenzii", au comentat finalul. În viaţă, nu totul se termină ca într-un film marca Hollywood.
  • cartea este destul de proastă, dacă mă gândesc că toţi au spus numai de bine despre conţinut.
Poate la următoarea încercare o să iasă mai bine şi o să comenteze conţinutul şi o să lase coperta la final.

Niciun comentariu: