joi, 8 martie 2012

Unghiuta

Dupa o iarna lunga si multe plimbari cu RATB-ul si metroul, carora sigur o sa le duc dorul, am ramas cu unele intrebari al caror mister ma astept sa-l dezleg aici.
Am observat foarte multi barbati, de varste si etni diferite, ca au unghia de la degetul mic mai lunga decat restul.

sursa

Adica au 9 unghii roase regulamentar sau taiate in colturi sau date cu lacusor incolor, iar a 10 unghiuta, aia de la degetelul mic, e cat celelalte 9 la un loc.

De ce au barbatii doar o unghie mai lunga si doar la degetul mic?

Ce au celelalte degete de sunt nedreptatite?
Unghia aceea ar trebui sa egaleze degetul mic cu cel mijlociu si asa sa aiba 3 degete mijloci?
Sa nu-mi spuneti ca barbatii desfac diferite lucruri cu unghia aia ca ei au mereu cate o surubelnita in preajma, numai buna de desfacut orice.
Cade si varianta de a se scarpina in diverse locuri, caci pe langa faptul ca este dureros (banuiesc), societatea moderna a inventat tot felul de lucruri pentru a usura aceasta munca istovitoare a barbatilor.

Asadar, de ce poarta barbatii o unghiuta mai lunga?

Cum astazi este ziua femeii si toti barbatii se dau peste cap sau nu sa faca ceva spectaculos, as recomanda o vizita la manichiura, dar nu in zona Dorobanti.
Stiu ca in acest articol se simte frustrarea fiecarei femei careia i s-a rupt macar o data o unghie. Lor de ce nu li se rupe unghiuta???? 

4 comentarii:

good girl spunea...

Postarea asta mi-a adus aminte de digifonf -ul de sambata trecuta. Din categoria "ia-ma doamne, stinge-mi neamu'", daca doriti sa revedeti, va prezentam stimatul domn: http://www.gandul.info/magazin/romanii-au-talent-stefan-popescu-profesorul-care-a-cantat-la-sticla-de-tuica-la-solnita-si-la-digifonf-video-9364920
Chiar o sa ma uit cu atentie, sa vad daca are si unghiuta... :)))))

Coana Zoitzica spunea...

@good girl: ce are digifonful cuunghiuta? ca omul canta cu degetul mijlociu :)))))))))))))))))))
daca ai tu toate tiglele pe casa.

Anonim spunea...

l-am vazut pe unul luand sare din solnita cu unghia aia si presarand peste mancare. mi s-a ridicat stomacul in gat.

Coana Zoitzica spunea...

@Tina: bine ai venit, in primul rand.
crezi tu ca asta ar fi explicatia? sa-si puna sare in mancare? la fel de scarbos ca burtosii cu maieul ridica peste burta in plina vara :(