miercuri, 21 martie 2012

33 in 3 zile

Exista oameni frumosi, oameni urati, oameni buni, oameni rai, oameni bogati si oameni saraci.
Avem tendinta sa ii invidiem pe aceia care conduc o masina frumoasa, pe aceia care mananca in restaurante scumpe, pe aceia care ocupa functii inalte, pe aceia care fac excursii nenumarate, pe aceia care sunt frumosi la trup.
Vedem doar ceea ce vrem sa vedem si nu vedem ca in masina frumoasa locul din dreapta e gol, la masa din restaurant e doar o singura persoana, functia a fost ocupata calcand pe altii, excursiile ne arata lumea dar nu ne arata oameni, iar cei frumosi la trup sunt urati la caracter.
Poate nu am cea mai frumoasa masina din parcare, poate nu mananc in restaurante scumpe, poate nu ocup o functie inalta, poate nu ma plimb in jurul lumii, poate nu am un trup frumos, dar cu siguranta sunt mult mai bogata decat toti cei care au astea.

Eu am asta ...


 Ne-am plans pe umar atunci cand ne-a fost greu, am impartit o eugenie atunci cand nu aveam bani nici de bilet de autobuz, ne-am bucurat si am crescut impreuna. 
Poate nu sunt cei mai destepti, poate nu sunt cei mai frumosi, poate nu sunt cei mai bogati, dar sunt oamenii pe care ii stiu de o viata, daca o viata poate insemna 22, 15, 10 sau 8 ani, iar pentru ei fac orice.

Peste 33 de ani, cu 33 de pastile in pumn si 3 tuburi de oxigen dupa noi, poate ne vor scoate copiii la o poza ca aceasta.
Dar pana atunci ... va iubesc, dragilor!

2 comentarii:

good girl spunea...

Am citit ce ai scris si mi s-au aburit ochelarii :)
Vreau doar sa iti multumesc pentru ca esti langa mine cand gresesc si ma iubesti cand merit cel mai putin.
In incheiere stii ce voi spune, nu-i asa? Exprimarea aceea anume, un pic butucanoasa, dar sincera. :)
Si eu te iubesc, draga mea!

Coana Zoitzica spunea...

@good girl: reciproca e valabila, mai putin cu ochelarii.
toti sunteti imposibil sa nu fiti iubiti.