joi, 2 februarie 2012

Mesajul castigator

De azi dimineaţă, orele 9 trecute fix, am devenit mai bogată. De aici s-ar înţelege că sunt bogată, sunt dar nu în sensul material al cuvântului.
Devine greu să gestionezi bogăţia atunci când ea pică din cer. Nu ar fi prima dată când mă loveşte norocul şi, peste noapte, maşina mea e prea ieftină, apartamentul prea mic, iar hainele demodate.
Este un sentiment înălţător să ştii că ai câştigat la un concurs la care nu ai participat şi nu ai câstigat orice premiu ci premiul cel mare.
Azi am câştigat 50.000 lei la Bingo Metropolis. Evident că nu am jucat acolo niciodată şi puţin probabil ca numărul meu de telefon să fii foat scris pe un bilet acolo.

sursa

Săptămâna trecută am câştigat un VW Golf de la Altex. Evident că tot pe telefon am primit mesajul şi evident că a fost tot în jurul orei 9 dimineaţa.

Acum 2 săptămâni am câştigat o excursie la carnavalul de la Veneţia, nu-mi mai amintesc de la cine, posibil vreo margarină pe care n-am mâncat-o niciodată.

În perioada sărbătorilor de iarnă am câştigat cel mai valoros premiu. O companie de telefonie mobilă mă declarese câştigatoarea premiului de 100.000 de Euro şi mă anunţa printr-un SMS. La 9 dimineaţa. Pe numărul de telefon al altei companii de telefonie mobilă.
Acum, că nu mai duc grija banilor, aştept să primesc Golful şi, în câteva zile, să plec la carnavalul de la Veneţia, mă macină totuşi două întrebări:
  • de ce sunt anunţată că am câştigat numai la ora 9 dimineaţa?
  • de ce nu am câştigat încă o parcela pe Lună?
Aproape săptămânal sunt vizitatorul cu numărul un milion al nu ştiu cărui site şi, desigur, câştig marele premiu, dar astea sunt mizilicuri săptămânale, să am ce pune pe masă până la următorul mesaj în care mai câştig ceva.

Niciun comentariu: