luni, 27 februarie 2012

Curcubeu

La inceputul iernii, mi-am cumparat o geaca portocalie. Trebuia sa renunt la vechea geaca de iarna, la fel de calduroasa, dar mult prea uzata, de culoare rosie.
Frumoasa mea geaca portocalie, care imi vine foarte bine si tine de cald, are 2 mici embleme, pe mana stanga si pe piept. Cand spun mici, inseamna mici, cat sa iti bagi ochii in .... sufletul meu ca sa citesti ce-mi sta scris pe piept.

In fiecare dimineata, in metroul pe post de conserva de sardele, geaca mea face furori.
Observ privirile incantate incrancenate inca de la coborarea scarilor. Primul care ma scaneaza este paznicul de la metrou. Si se uita insistent la geaca mea, studiaza cu ochii mijiti emblemele si se decida sa ma lase sa trec mai departe.
Odata urcata in conserva, primirile se intensifica, studiul emblemelor devine mai acerb, si ma simt ca la o expozitie numismatica.
Initial am crezut ca fac furori cu geaca mea cea portocalie, chiar ma bucuram cat sunt de admirata de la prima ora a diminetii, una nu foarte buna pentru mine. Apoi am observat ca privirile nu coboara mai jos de geaca, dar nu m-ar fi socat nici asta daca bratul stang nu mi-ar fi fost atat de analizat.

Pana in ziua in care un domn cu o basca tipic romaneasca, lasata in deriva pe ceafa, a scapat printre buze "..ra-ti ai dreacu cu Basescu vostru".
Acum eu ce sa fac? Cat am avut geaca rosie si am purtat-o si pe vremea lui Iliescu, nu m-a injurat nimeni. Nici cand s-a schimbat macazul, nu m-a injurat nimeni, desi prin 2004 toata lumea injura pe fostii, ca doar la asta ne pricepem cel mai bine.
Eu tot spun ca e tare Base daca si pe spectrul culorilor a pus stapanire, de nu mai poti sa porti un portocaliu, un mov sau un violet, ca imediat esti injurat.

Ma intreb doar cine e la capatul celalalt al curcubeului, ca Nastase e putin ocupat.

Niciun comentariu: