vineri, 25 februarie 2011

Campanie Pro Boc

Ţara aceasta este plină de oameni răi, oameni care nu mai văd binele în nimic, oameni cârcotaşi şi pesimişti.
Acum, când mai avem puţin până la alegeri şi când nu mai are cine să-l susţină, că sunt toţi pe la DNA, m-am gândit la o campanie Pro Boc.
În cei 3 ani de sapat lucrat intens la binele ţării, TREBUIE să existe şi ceva bun făcut de el. Îmi este foarte clar că a reuşit să distrugă sistemul sanitar, sistemul de pensii, învăţământul, agricultura, viitorul şi viaţa a multor oameni, dar mă gândesc că trebuie să fi făcut şi altceva în acest timp înafara de plecăciuni.
Sunt curioasă ce a reuşit "înălţimea" sa să facă pentru ţară, dar vreau argumente, vreau să ştiu impactul social şi economic, rezultate.
Am să încep eu şi am să spun că Boc a reuşit să scada rata şomajului.
Da.
În Ianuarie 2011, deşi în plină criză economică, rata somajului a scăzut în România, iar acum avem cu 11.000  de şomeri mai puţin.
Acesta ar fi un argument pro, nu?
Cu siguranţă, doar caă cei 11.000 de oameni nu au fost încadraţi în muncă, pentru că nu au fost create alte locuri de muncă, ci au ieşit din evidenţele agenţiilor de şomaj.
Hai că poate reuşiţi voi, că eu văd că nu găsesc nimic bun.
Hai că putem, e ca la teatrul de păpuşi, unde, deşi ştii că nu au viaţă şi sunt mânuite cu iscusinţă de nişte păpuşari, la final tot le aplauzi.

2 comentarii:

nina spunea...

Nu exista bre nimic bun facut de om (e om, asa-i?). Sau daca exista e atat de mic ca nu se vede de la inaltimea noastra. Dar eu tot mai sper, ca stii cum e, speranta moare ultima. E drept ca moare singura, singurica. :(

Little Miss Sunset spunea...

@nina: mujer, nu poti fii atat de rea. TREBUIE sa fie si ceva bun facut de el. TREBUIE, altfel a respirat si a trait degeaba.