vineri, 18 februarie 2011

Breaking the law

Nu intenţionam să scriu despre asta, dar sunt la sfârşitul unei săptămâni nebune.
Am început săptămâna cu o vizită la un cabinet medical, de unde urma să ridic o radiografie. Am scris aici cum arată o operaţie, nu mai reiau, deşi ar trebui. La 2 (doi) ani de la miriful eveniment, radiografia proaspăt făcută spune că TOT am deviaţie de sept. Dacă şi eu am văzut asta în radiografie, atunci ce mama ciorilor o fi văzut doctoriţa care m-a operat??????
Eram inconştientă pe masă, cu acces nelimitat la nasul meu, dar mai ales la SEPT, chiar să nu vezi că e strâmb????? Mai trebuie să spun că a durut ca naiba??? Mai trebuie să spun că i-am dat bani?

Am continuat cu un abuz al ANAF-ului. Cum face ANAF-ul abuz? Dacă mai credeţi că anaf e o instituţie care se preocupă de impozitele voastre, mai gândiţi-vă.
Acum o lună, la un control, am descoperit că din evidenţele anafului lipseşte o declaraţie depusă de companie. Repet, din evidenţele lor. Merg cu exemplarul companiei la anaf, şi mi se spune ca nu se poate să-mi ia în evidenţă formularul meu, pentur că trebuie să mai aduc un formular. Adică anaf nu primeşte ceva ce trebuia să aiba deja, pentru că mai vrea ceva. Nimic nou, doar că noul formular înseamnă amendă. Plătesc amenda, se face un proces verbal în care contravenientul, adică eu, îşi recunoaşte vina. Asta era acum o lună.
Luna aceasta, fiind o nouă lună, primesc de la anaf un plic cu "titlu executoriu", în care mi se spune că am plătit amenda. Dacă nu plăteam amenda, nu primeam procesul verbal şi nu se înregistra declaraţia.
Şi pe mâinile astora stau finanţele noastre. Şi ne întrebăm cum naiba câştigă unii procesele cu statul.

Tocmai mi-a povestit acum o prietenă cu i s-a ridica maşina. De pe stradă. Din loc NESEMNALIZAT. Din sectorul 6. Şi pentru că nu era loc semnalizat, şi pentru că nu a încălcat codul rutier, a plătit 700 Ron ca să-şi ia maşina acasă.Că este un abuz e evident, dar unde poate fi reclamat acest abuz? Ce autoritate poate să stopeze abuzurile firmelor care ridică autoturismele în sectorul 6?

Dacă fac plângere la colegiul medicilor, credeţi că o să păţească ceva madam doctor? Şi asta o să schimbe faptul că trebuie să fac din nou operaţia respectivă? Dacă eu mă duc şi-i f#t una doctoriţei care m-a chinuit degeaba, măcar să mă răcoresc?

Eu cum pot să amendez statul pentru omisiune sau pentru pierderea documentelor? Dacă arunc un chiştoc în mijlocul unei administraţii financiare, aşa o să observăm că nu au back-up la documente.

Ce să le facem celor care ne fură maşina pe stradă şi apoi ne cer şi bani să ne-o da înapoi? Să contestăm şi să aşteptăm paştele cailor să aflăm rezultatul. Sau am putea să mergem şi să le dăm foc, să-i încingem cu bâtele şi să ne luăm gratis maşinile.

Încotro România? Încotro români?

Niciun comentariu: