marți, 11 ianuarie 2011

Rosu


Trantesc usa de la intrare si ma grabesc sa deschid aerul conditionat. Vara asta este insuportabila. Ma trantesc pe canapea si astept ca aerul rece sa-mi cuprinda corpul.

Pana sa-si faca efectul aerul conditionat, ma ridic sa-mi aduc un pahar de apa rece cu multe cuburi de gheata.

In timp ce scap cate un cub de gheata in pahar, se aud sunete ciudate de la aparatul de aer conditionat. Nimic nu ma poate opri sa-mi iau un pahar cu apa rece. Ma intorc la canapeaua confortabila si privesc pe geam.

Ciudat. Urmele acelea rosii nu erau inainte, si nici ...



... capul vecinei nu atarna pe post de lustra la fereastra. Ma ridic incet si privesc. O mana i-a cazut pe unitatea de la aparatul meu de aer conditionat, de unde si zgomotele, aproape tot corpul ii atarna pe pervazul de la geam, iar capul ... capul se mai tine legat de trunchi doar intr-un fir de ... piele, cred.


Totul e rosu. Pe geamurile mele se scurg ultimele picaturi din sangele ei.



Imi recomandati Dero?

Niciun comentariu: