luni, 10 ianuarie 2011

Mi-am luat-o

Se pare ca absenta mea din blogosfera a "deranjat", iar Nina s-a hotarat sa ma scoata din letargia toamna-iarna-primavara-vara printr-o leapsa. E o colectie noua de letargii care se intinde pe tot anul, dar asta in alt post.
Ceea ce imi cere doamna cu "toanele" este sa spun ce-mi doresc eu de la blog anul acesta.
Pentru inceput, am tras linie si m-am gandit ce am vrut de la blogul acesta de la bun inceput si daca am reusit. Am deschis blogul intr-un moment nu tocmai bun pentru mine, cu scopul de a comunica ceea ce nu pot comunica direct. In timp, blogul a devenit un loc unde scriu cand am chef si ma descarc cand lucrurile o iau razna. Tot in timp, au inceput sa citeasca blogul cunoscuti si necunoscuti care au devenit apoi cunoscuti. Unii prieteni au inteles ca scriu despre ei, dar aici scriu despre situatii ipotetice si despre intamplari neintamplate ... Oare?
Acum, ca m-am gandit ce-mi doresc de la blogul meu pe anul 2011 si ca am stabilit ca blogul este un fel de rezumat a ceea ce fac, gandesc sau mi-as dori sa fac, raspunsul este foarte simplu.
Imi doresc sa gasesc mai mult timp sa scriu, imi doresc sa gasesc in continuare puterea de a zambi cand sunt pusa in situatii dificile si de a transcrie aici, mai mult sau mai putin ironic, mai mult sau mai putin sarcastic, ceea ce mie mi se pare anormal la altii.
Imi doresc ca blogul sa ma poarte pe alte pagini unde sa citesc despre iubire si speranta, despre tristete si lupta, despre mancaruri ca la mama acasa, despre vointa si fapte, despre vise si asteptari, si despre multe si multe altele ...
Sa-mi doresc sa socializez mai mult? Sa-mi doresc sa urc in topuri? Sa-mi doresc sa castig aproape toate concursurile din blogosfera? Nu ar fi imposibil, dar nu e ceea ce-mi doresc.
Blogul trebuie sa ramana asa cum a inceput, in liniile unei nebunii neintelese de toti, cu analize ironice, cu povestiri din calatorii (daca vor mai exista), cu discutii intre mine si mine .... sa ramana ...



Pana invat eu cum e cu dansul acesta si pana imi cumpar un costum mulat auriu (in cel mai scurt timp o sa fac asta), ma intreb ce asteptari au cei ce ma "cheama" pe paginile lor.
Bebeluselor- dans, bebelusilor- take a good look :)

2 comentarii:

nina spunea...

Sunt foarte multumita de raspuns, recunosc spasita ca ma asteptam sa raspunzi cam in doua saptamani de cand ti-ai luat-o. :D

Sa-ti mai spun ca partea cu "imi doresc sa gasesc mai mult timp sa scriu" mi-a placut cel mai mult?

Little Miss Sunset spunea...

@nina: chiar incerc sa-mi gasesc timp sa scriu, desi lupt sa nu mai stau atata la calculator :)