duminică, 20 iunie 2010

De week-end

Week-end-ul acesta trebuia sa inceapa cu un concert. Din fericire, spun din fericire pentru ca nu am auzit lucuri bune despre concert, buzunarul meu a spus pas unei astfel de distractii. Asa ca am inceputul week-end-ul altfel....
Sambata dimineata, dupa un somn repede, ma trezesc la aceeasi ora cu gainile, privesc pe geam si-mi spun ca e rost de o doza zdravana de relaxare. Dupa ce-mi pun 2 toale pe mine si-mi iau minunatul mp3, plec spre Herastrau. Ma gandeam ca la ora aceea nu sunt multi nebuni, dar supriza. Parcul era plin de oameni dornici de liniste si relaxare. Mai un alergator, un biciclist, un roller....
Imi pun rolele, dau play la mp3 si iau aleile la puricat. Pe Aleea Cartilor, in fiecare sambata si duminica este un mini targ de carte, daca pot sa-i spun asa, unde, la cateva standuri, gasesti tot felul de carti la preturi incredibil de mici - de la 1 la 10 Roni cartea. Daca tot e sambata dimineata si eu sunt in parc la ora 8, e clar ca sunt bolnava, asa ca de ce sa nu cumpar si o carte. Dupa o conversatie placuta cu cele 2 persoane care intindeau "taraba" si dupa ce am scanat tot ce aveau expus, am cumparat un roman si nu un dictionar, si chiar eram in stare sa cumpar mai multe carti dar pe cate le poti plimba cu rolele?
Imi caut o banca "cu vedere" la umbra unui copac, imi cumpar o cafea de la unicul chios deschis la ora aceea si citesc. Nici nu mi-am dat seama cand a trecut timpul, cand a disparut cafeaua si s-a terminat playlistul. Cum eu venisem pentru alte scopuri acolo si nu pentru citit, m-am gandit sa mai plimb cartea un pic. Si am plimbat-o, multe ture, pana mi-a spus ca e timpul sa ne luam micul dejun.
In drum spre casa, m-am oprit in piata gandind-ma ce ar fi bun de mic dejun. 2 mere, o sana, o merdenea si Academia Catavencu... servite la barul din bucatarie.
Dupa un asa mic dejun si inca o cafea, am avut energia necesara sa dau o fuga la munte, sa schimb aerul, sa dau o tura cu atv-ul in padure si sa infrunt fulgerele de pe autostrada.
Desi ma asteptam sa ma lase bateriile la ora 22, ceea ce ar fi fost grav fiind inca pe autrostrada si luptand cu ploaia torentiala si bucurandu-ma cand fulgera ca vedeam soseaua, am rezistat eroic pana la ora 1 dimineata.
Cine ar fi crezut ca azi dimineata o sa mai am energie pentru inca o tura prin Herastrau? Pacat ca dupa ploaia de ieri aleile sunt ude si e destul de greu sa "rulezi" in siguranta.
Cum concediul este departe, criza in floare, se pare ca singura mare sub forma de balta va fi lacul Herastrau, iar plaja va fi banca de la umbra. Norocul e ca la altii criza nu se simte si "marea" asta e mai lejera decat cea neagra.... mult prea neagra.

12 comentarii:

camy spunea...

buna!! Am dat de blogul tau din greseala,cautand cum sa activez translation...si am vazut ca si tu ai. Te rog daca poti sa ma ajuti cu niste sfaturi cum sa-l instalez pe blogul meu pt ca tot am incercat si degeaba...nu reusesc. Multumesc...

Coana Zoitzica spunea...

@camy: buna si bine ai venit! as vrea sa te ajut, dar nu stiu cum, trebuie sa gasesti gadgetul pe net si sa adaugi un html in blog :D
daca nu ai inteles nimic, e vina mea...ca nu stiu prea multe despre :D

Anonim spunea...

dragutza, nu inteleg un lucru la o anumita categorie de romani sau bizantini ce or fi: tot tipa unii dupa criza, dar au bani de frecat... ATV-ul; mai stiu pe unul stelian care se da mare "om corect si de bun simt" dar face magarii la greu; inteleg ca pot exista diferite categorii sociale. ce nu inteleg cum este sa tipi ca este criza, ca nu ai bani de concert (sincer la ce preturi sunt nu mi-am permis pana acum sa vizionez niciunul, cu toate ca sunt fan inrait a catorva trupe), dar sa mergi in inima naturii la munte si sa o poluezi cu ATV-ul? la cat costa minutul de dat cu tractorasul ala si la cat fum scoate mai bine ai merge in grecia la 3 stele all inclusiv cu 300 de euro.... bilete luate in februarie! deci: banuiesc ca pe luna consumi mult mai multi bani decat mine, dar nu ai o familie, nu ai o casa, pur si simplu cheltuiesti...si atunci ce treaba ai tu cu criza? observ ca tipa dupa criza tinereii care nu produc nimic ci doar consuma... ca asa i-a invatat multinationala la care lucreaza...pervertirea asta a personalitatii este ceva de speriat in romania de azi!

Coana Zoitzica spunea...

@anonim: mamicule, inainte de a trage concluzii sau a da cu parerea, poate ar trebui sa stii mai multe despre mine. cat consum pe luna, de unde vin banii si daca sunt mai multi decat la altii... e doar problema mea.
din pacate, problema romanilor sau bizantinilor...alege tu care... e ca se limiteaza la a se compara cu altii si la a se uita in curtea vecina sau a semna petitii...anonime, desigur.

Anonim spunea...

dragutza... nu am afacut decat o testare psihologica... am introdus in comentariul meu un nume... tu ai facut restul... tu,stelian si multi altii care au bani cu lopata fata de restul lumii(din punctul de vedere al centrului de statistica) dar se plang de criza faceti parte dintr-o ancheta sociala realizata pe bloguri... rezultatele o sa le aflati din presa... pana atunci spor la scris frustari pe net:)
ps: daca nu vrei ca frustrarile tale sa fie citite si analizate de toti, ai optinunea de a citi blogul doar de invitatii tai (comunica asta si prietenilor)!

Little Miss Sunset spunea...

@anonim: hai ca m-ai facut sa rad. razboiul tau cu stelian, poarta-l pe blogul lui, cu el. aici poti sa citesti si sa comentezi despre ce este scris aici, acceptand si raspunsurile. daca nu, nimeni nu te tine cu forta aici.
cat despre banii cu lopata si criza... cine e frustrat? nu invidia pe nimeni pentru ce are, daca are, pentru ca nu stii niciodata ce pret plateste...

p.s. in cercetarea aceea statistica, se ia in calcul gradul de fabulatii pe cuvant din blogosfera sau faptul ca nu poti sa ai un esantion reprezentativ nestiind, practic, nimic despre cei din spatele blogurilor?

Anonim spunea...

dragutza daca te-am facut sa razi este de bine... in rest nu am niciun razboi cu nimeni, ixulescu a aparut doar din intamplare ca am citit probabil ambele bloguri printre sutele citite si nu esti singura in situatia asta... stii care este farmecul netului... ca poti fi oricine! este ca un drog usor... unii il folosesc la distractie, altii devin dependenti de el! deci decat sa socializezi pe net poate reusesti sa legi prietenii... nu ar fi fost mai placut sa mergi la munte cu prietenii? si poate daca ai avea prieteni adevarati ti-ar fi spus ca decat sa dai bani pe un tractoras de fitze si sa poluezi natura mai bine o drumetie pe plaiul lui pacala... cu bine, promit sa nu te mai deranjez!

Coana Zoitzica spunea...

@anonim: iti multumesc ca ai trecut p-aici.
nu te supara ca te intreb, dar de unde ai atata timp sa citesti sute de bloguri?

Anonim spunea...

:)... pai asta o fi job-ul meu... daca te intereseaza vb.

Little Miss Sunset spunea...

@anonim: atunci imi permit sa spun ca nu e un job prea bine platit ;)

Anonim spunea...

hmmm cu toate ca ti-am promis ca nu te mai deranjez, vad ca ma provoci, usurel, usurel... si cine a zis ma rog ca este bine platit? ai tu vre-o oferta mai buna pt mine?

Little Miss Sunset spunea...

@anonim: nu te provoc, tu ai deschis subiectul bani, iar eu nu intentionez sa te judec pentru ceea ce faci cu timpul tau sau cum castigi banii.
pe de alta parte, cand o oferta este foarte buna, gandeste-te de ce nu au primit-o altii inainte ;)