joi, 29 octombrie 2009

Un Danzel si nu Denzel

Astazi este ziua lui Danzel. Cine este Danzel???
Tata.
Nu i-am mai spus tata de prin liceu. La acea vreme nu stiam ca exista si un Denzel. Stiu ca nu se supara ca ii spun DANZEL, in familia mea respectul nu se exprima prin cuvinte ci prin sentimente si prin fapte. Desi lupta dintre scorpionul din el si pestele din mine este zilnica, in acelasi timp este una foarte productiva.
Stiu ca pentru tata voi ramane mereu fetita cu codite, chiar si atunci cand ii explic lucruri importante si mai stiu ca, in ciuda mastii impenetrabile pe care o afiseaza, Danzel este un sentimental.
Ca un copil bun ce sper sa fiu pentru tata, aseara mi-am cumparat un cadou. Da, mi-am cumparat, eu mie.

Stiu ca pentru Danzel e mai importanta fericirea mea decat un cadou, iar eu sunt fericita ca am gasit minunatia asta.

LA MULTI ANI DANZEL!!!

11 comentarii:

nina spunea...

Bravo bre, sa-ti traiasca si sa ascultati impreuna, minunatia ce-o gasii matale!
Pestele din tine, parca ar fi scorpionul din mine, care de ziua mamei sau a tatalui, le iau lor câte ceva care sa mi se potriveasca mie. :D

Little Miss Sunset spunea...

@nina: multumesc mult.
am fost sfatuita de un scoprion sa il iau pentru tata si sa-l ascult eu :)))

Dili spunea...

sa-ti fie sanatos!
Cadoul e mi-nu-nat!!!!!!

auzi, si-ti mai faci codite? macar azi :D

Little Miss Sunset spunea...

@dili: mersi mult. crede-ma ca este mai mult decat minunat cadoul (daca pot sa spun asa), acum il ascult :)))
norocul meu ca m-am tuns, ca trebuia sa-mi fac codite :P

Ana-Maria spunea...

Eheeeiiiii Missy,la multi ani cu sanatate lu Danzel,sa-ti traiasca sanatos !Sa stapanesti cadoul sanatoasa si poate il dai,o tura,la ascultat si tatalui tau!:))

Anonim spunea...

LA MULTI ANI

Sa fie sanatos si sa asculte de tine :)

Little Miss Sunset spunea...

@ana: mersi mult. daca e cuminte, poate il las sa asculte un cd din cele 40 :P

@joker: mersi mult. atat ii trebuie sa nu asculte :)

jock the rock spunea...

fetita cu codite! ce frumos suna....

Little Miss Sunset spunea...

@jock: era o vreme cand aveam pletele in vant :))) si adunate in codite :P

Stelian Muscalu spunea...

La multi ani!!! foarte mishto cadoul si eu ma tot gandesc sa fac o astfel de achizitie dar ma codesc atunci cand vad pretul.

Little Miss Sunset spunea...

@un om: mersi mult. cand vezi asa ceva mergi la maxim, nu te mai uiti la pret :D