miercuri, 15 ianuarie 2014

In Mercedes

V-am spus ca mi-am luat Mercedes, dar ce Mercedes, unul imens, mare cat o zi de Paste, cam cum sunt limuzinele din filme, dar mai ales alb. Evident ca vorbesc de transportul in comun, asa ca nu sariti cu cauzele sociale.
Nu e prima data cand folosesc transportul in comun, dar, pana acum, il foloseam la ore extreme, ori dimineata pana in 9, ori seara dupa 18. Pana acum nu am mai folosit niciodata Mercedesul in timpul zilei, la orele 11, 12, 13. Eu, asemeni multora dintre voi care nu aveti "norocul" sa circulati la aceste ore, am crezut ca in miezul zilei autobuzele sunt goale. Eu si dulcea mea naivitatea.
Dupa ora 10.30, autobuzele nu sunt pline. Nu sunt pline de elevi sau de cei din schimbul 3. Sunt pline, iar cand spun pline, ma refer pline ochi, de mosi si babe, dar nu mosi si babe de 60 de ani, ci de aceia care mai au putin si bat 100 de ani. O asa senzatie de geriatrie, transport spre Ana Aslan nu am mai avut de ani de zile.
Evident ca te astepti, tinand cont de grupa de varsta care te insoteste, sa miroasa a naftalina si formol (sunt tendentioasa, stiu), dar nu. Nu stiu cum se face ca in acea masa de nonagenari te loveste cate un damf de votca sau rom puturos. Cand altii nici nu s-au spalat pe dinti, unii au tras deja o dusca de tarie.
Deci e valabila zicala cu "cine se scoala de dimineata ... termina sticla primul"!

Niciun comentariu: