vineri, 18 mai 2012

S-a ieftinit benzina!

După zile întregi în care cursul atingea maximul istoric şi buzunarele noastre minimul istoric, după scumpiri succesive la benzină şi o ieftinire de faţadă, statisticile europene sunt date peste cap.
Până să facem istorie cu cursul, preţul benzinei raportată la cursul euro/ron era printre cele mai scumpe din Uniune. Acum, când cursul "ne ridică la cer", scade preţul în euro al benzinei.
Alo, domnu Isărescu, domnu Vasilescu, domnu Georgescu, domnii "escu" de la BNR, păi ce faceţi acolo? Cum vă permiteţi să micşoraţi preţul benzinei fără să spuneţi şi Petrom-ului? O fi benzina scumpă dacă ne raportăm la salariu minim, mediu sau la ce salariu vreţi voi, dar dacă ne raportăm doar la euro, iar ajungem codaşii Europei.
Cert bate un vânt ciudat la BNR, mai ales dupa ce citesc ce spune nenea Vasilescu. Şi eu am rată în euro, şi poate găsesc 15 lei să dau în plus când cumpăr euro, şi e un risc pe care mi l-am asumat, dar să spui tu, consilierul guvernatorului, chestia asta este ca şi cum am sta în faţa blocului şi am asculta ţaţele.
Ştiţi babele acelea care mor de grija altuia? Cam aşa e şi Vasilescu, dacă ai 300 de euro mai contează 15 lei. 15 lei poate nu ar conta, dacă şi regiile autonome şi companiile de utilităţi ar asculta ce spune Guvernatorul şi ne-ar spune preţul în lei, fără referinţa la euro. Dar şi ăştia, ca şi restul românilor, nu-l ascultă pe guvernator şi tot folosesc euro drept monedă de referinţă.

Niciun comentariu: