joi, 17 mai 2012

Eu știu cu cine votez- UDMR

După o pauză îndelungată și o analiză atentă a ceea ce se întamplă în jurul nostru, am decis să continui în nota obișnuită a acestui blog. Gata cu cărțile, trecem la lucruri serioase.
Așadar, după trei guverne în tot atâtea săptămâni, pleac-ai noștrii, vin ai noștrii. Am schimbat dreapta, dacă ăia au fost de dreapta, cu stânga, dacă și PNL-ul e de stânga, dar a dispărut cineva din ecuație.

sursa
Mai că îmi vine să mă duc în fiecare dimineață în Piața Victorie și să-l întreb pe micul Titulescu ce a făcut cu UDMR-ul?
Păi cum politica noastră să-i lași pe bară tocmai pe cei care ne-au condus mai bine de 20 de ani? Pai partid mai coerent și mai dedicat cauzei celor pe care-i reprezintă ca UDMR, care nu e partid dar treacă de la noi, nu am văzut de când a apărut democrația în Romania. Pai cum să iei ministerul  Culturii, unde, chiar dacă țara asta are doar vreo 7% etnici maghiari, cert era o nevoie majoră de un ungur care să conducă, să spunem, biserica ortodoxa, adică vreo 80% din populația țării, sau ministerul Mediului și, ca o ironie a sorții, să gestioneze cele mai tăiate păduri din ... Harghita și Covasna, sau ministerul Sănătății ca să distrugi cea mai bună facultate de medicină din țară?
Ca să răspund întrebării din titlu, sigur eu o să votez cu ungurii. Noi, românii, ar trebui să remediem greșeala făcută prin tratatul de la  Trianon și să le dăm ungurilor ce li se cuvine, ba chiar mai mult, să nu le dăm doar Transilvania înapoi, să le dăm toată Romania.
Eu sunt sigură că se vor ține de cuvânt și vor da tuturor etinicilor maghiari, si or să fie ca 20 de milioane peste noapte, cetățenie maghiară, studii în limba maghiară, și câte și mai câte.
Uite așa mai învățăm o limbă străină, că suntem cam inculți, dar, mult mai important, o să intrăm în spațiul Schengen, cam cum intră moldovenii (aia de peste Prut) în Uniunea Europeană. Deci numai avantaje.
Eu cu ei votez!

P.s. Articolul acesta este un pamflet și trebuie tratat ca atare. Serios!

5 comentarii:

good girl spunea...

Ion vine la Istvan cu furca!!!
-Te omor, ba!
-Stai mai Ioane, ce ti-am facut???
-Ba, voi l-ati omorat pe Mihai Viteazul!
-Ba Ioane, asta a fost acum 500 ani.
-Da, ba, da' eu azi am aflat!!!!

Coana Zoitzica spunea...

@good girl: tie iti place maghiara, bag de seama ;)
Un ungur la magazin:
-Biscuiti este?
-Nu ,,este', ,,sunt'.
-Da rahat sunt?
-Da, esti!

good girl spunea...

Seara, in Cluj, Janos si Pista ies de la carciuma, se aproprie un domn in fuga:
- Va rog, spuneti-mi unde e gara.
Janos:
- Noi nu stie.
Domnul o ia la fuga pe strada, dezorientat.
Pista:
- Mai Janos, de ce nu spus la el unde gara ? Pierde omu' trenul.
Janos:
- Lasa dracului pe el, spune ca aici de 2000 de ani si nu stie unde-i gara...

Anonim spunea...

Ciudat! Si eu care m-am hotarat sa votez cu PRM-ul.

Coana Zoitzica spunea...

@good girl: daca-i arata gara, se urca-n tren :)))))))

@anonim: pai si cu minoritatile colorate ce facem? pe ei nu-i voteaza nimeni?