vineri, 8 octombrie 2010

Jos textila sau sus textila?

Acum cateva seri, am fost intr-un bar de "striptis" feminim. Da, sunt femeie, dar am fost.
Ma rog, nu asta era ideea, unde am fost eu sau nu.
Pana sa inceapa "dezbracarea", vreo 2 fete s-au faţâit la bara. Adica au dansat. Am zis fete, pentru ca nu aveau mai mult de 20 de ani şi poate aşa se întreţin in facultate. Mai trebuie să spun cum arătau? Puneti-va imaginatia la lucru si ganditi-va la 2 fete de 20 de ani, nici prea inalte si nici prea scunde, care danseaza la o bara ... doua bari ...
Revenind, dupa dans a urmat "jos textila", dar cu alte fete, cam de aceeasi varsta dar mai... Banuiesc ca si ele se intretin in facultate, ca atat au schimbat astia legile ca trebuie sa faca bietele fete 5 ani de scoala sa-si scoata sutienul.
Pentru ca in seara respectiva, la masa cu mine, se mai aflau viitori parinti ai unei fetite, veste proaspat aflata, ne-am intrebat cum am reactiona noi daca am afla?

Cum am reactiona daca am afla ca "printesa" noastra e animatoare in club? Dar daca am afla ca e "stipteuza"?
Tu cum ai reactiona daca ai afla?
Dar daca ai afla ca fiica ta castiga intr-o seara leafa ta pe o luna?



P.S. Cu totii avem principii care se risipesc cand ni se lipeste stomacul de coloana, dar reapar cand discutam de odraslele altora.

10 comentarii:

nina spunea...

Daca ar avea peste 18 ani si asta i-ar placea sa faca, va trebui sa recunosc ca am esuat cu educatia ei si sa-i urez succes.
Asta zic eu. Tac'so zice ca-si ia mitraliera. :D

Anonim spunea...

Pai daca ar fi fica-mea asa....moaaaamaaaaa, mi-as trage un glont in cap. De ce??...pt ca responsabil cu educatia sunt eu sau maica-sa. Nu exista un argument adus pro, ca sa nu pot avea unul contra.
In schimb nu spun ca ce fac fetele alea acolo nu e o munca cinstita, pentru care castiga bani. E doar un punct de vedere subiectiv al unui viitor tata de.....baiat bre :D

Little Miss Sunset spunea...

@nina: crezi ca educatia cizeleaza placerile?

@joker: tu spera, mamicule, ca o sa fie baiat.
si daca ei ii place sa danseze la bara in mijlocul noptii, dar e studenta eminenta, mai crezi ca ai esuat?

Anonim spunea...

Bre...desteptaciunea cu inteligenta sunt tangente in anumite puncte, nu in toate :))

good girl spunea...

Stimate doamne si stimati domni,
Atata timp cat copila - indiferent a cui este ea - se poate privi dimineata in oglinda fara sa se scuipe in ochi, eu zic ca n-are rost sa ne lansam in polemici ipocrite.
Toate "principiile" domnilor cad in clipa in care indeasa in slipul fetelor o bancnota, fara sa se gandeasca nicio clipa la faptul ca este fiica cuiva.
Toate "principiile" doamnelor - si ma refer aici la cele care comenteaza in defavoarea fetelor - cad in momentul in care, inaintand in varsta isi dau seama ca legea gravitatiei isi cam face de cap si dotarile personale nu prea mai sunt la locul lor.
In concluzie:
1. Animatoare nu este sinonim cu prostituata. Este optiunea fiecareia ce va face cand coboara de pe bara.
2. Care este diferenta intre fetele care aleg sa isi rotunjeasca veniturile, dupa prestatia la bara, si doamnele care se marita cu banii cuiva? Si aceste doamne fac sex pe bani, dar e cu acte in regula, nu?
3. Cine se crede curat, sa arunce primul piatra.

Little Miss Sunset spunea...

@joker: si fix atunci se intampla :))
tu crezi ca e imposibil???

Little Miss Sunset spunea...

@good girl: mamicule, bine punctat.
eu nu am scris nicaieri ca sunt prostituate, ci ca una danseaza la bara iar alta isi da sutienul jos.
nici nu ma banuit ca femeile de la spatii verzi ar fi "integritatea" in persoana cand se pun in genunchi si ... la domnu inginer.

good girl spunea...

Stiu ca nu ai scris, dar am punctat eu diferenta, astfel incat daca scapa vreun puritan p'aici sa-i fie clar omului. :)

Little Miss Sunset spunea...

@good girl: pacat ca nu stim daca puritanul se uita sau nu la clip inainte :))))
cati puritani n-au citit "Lolita"???

Anonim spunea...

@LMS

Cum sa fie...unde-i minte e si prostie!! :D