marți, 9 decembrie 2008

O promisiune ce nu poate fii tinuta

Cu totii avem prostul obicei de a face promisiuni, deci si eu am acest prost obicei. Culmea ironiei si a ignorantei este ca nu ne tinem de promisiunile cele mai importante, dar le onoram pe cele mai banale si nesemnificative. Am facut multe promisiuni de-a lungul timpului, le-am onorat pe cele mai multe dintre ele, le-am ignorat pe cele mai grele si imposibile, le-am uitat pe unele dintre ele.
Acum foarte mult timp, cineva mi-a facut o promisiune, nu pentru mine ci mai mult pentru persoana sa. Nu stiu daca si-a tinut promisiunea, probabil ca nu, probabil ca nu o va face niciodata. Si eu am facut atunci o promisiune, nu pentru persoana aceea ci pentru mine ...dar ma intreb daca pot sa-mi tin acea promisiune. De fapt, nu daca pot ci daca vreau sa-mi tin acea promisiune.
Din lungul sir al interpretarilor de genul naivul este prost, nu imi voi tine acea promisiune, voi intoarce si celalalt obraz, iar cand cei 2 obraji ai fetei se vor epuiza sub palmele promisiunilor netinute, voi mai gasi 2 obraji (nu intru in detalii) nu pentru palme ci pentru a ma aseza pe acele promisiuni (cred ca de aici vine vorba "ma doare'n ...").
Nu face o promisiune pe care nu vrei sa o tii, pentru ca ma vei forta sa nu-mi tin nici eu promisiunea.

Niciun comentariu: