luni, 15 decembrie 2008

Eterna si fascinanta Romanica- razgandica



Nu sunt rea, dar asa imi vine sa-mi infig un par un c** ca am fost sa votez, si poate reusesc sa inving legile gravitatiei si sa aterizez in Congo (orice propunere este binevenita). Serios acum, pai a fost Tariceanu -razgandeanu, a fost "Stolo nu te vom uita" si acum e "Stolo lasa-ne", apoi eu ce buzduganu calului sa mai inteleg.
Simplu si clar. Suntem o tara de razgandici si razgandaci....ca de la Stefan cel Mare ne tot razgandim si ne coim (asta este....mai folosesc si cuvinte din DEX )si suntem mai rau decat fufetele de pe centura. Bine, bine....va intrebati cine sunt eu si cu ce drept comentez. Sunt cetateanul care este indrumat la vot, sunt cetateanul caruia i se spune ca traieste intr-o tara libera, sunt cetateanul care, la fel ca voi, platesc taxele in tara asta (la fel ca voi ca sigur Patriciu nu se plimba prin blogosfera) si vreau sa stiu incotro.
Am cautat un pic si am gasit ceva super haios pe site-ul MAE privind calatoriile in Congo ...cauta aici ...a, si ar mai fii o varianta de luat in calcul...Kenia...unii platesc bani buni sa faca safari acolo, eu va ofer solutia emigrarii...si scapa cine poate (si de aici si de acolo).
Adevarul este ca dupa cat de haios este Bob...peste 4 ani merg sa votez doar daca participa Tarki la functia de premier al Romaniei....si o sa fim Romanica razgandica si ....mai vedem noi.

3 comentarii:

Anonim spunea...

daca nu e Traki si e Naomi, mergi?

Coana Zoitzica spunea...

grea decizie....doar daca se epileaza ;)

Anonim spunea...

Emigrare? Unde? Peste tot e aceeasi lipsa de libertate. SUA: "s-a furat fotoliul lui Obama si nu numai","Bernard Madoff", s.a.
Strainul bastinas