vineri, 14 octombrie 2011

Din ciclul "bulverseaza-i drace"

E vineri si ma simt ca o gaina dupa o sticla de Jack. O sa va intrebati unde gaseste gaina sticla de JD si de ce o bea pe toata. O scurta incursiune in provincie si o sa vedeti ca langa pet-ul de 2 litri de bere exista intotdeauna o sticla de JD, chiar daca se afla suc de rosii sau bors in ea.
  • Tot nu am inteles cand trebuie puse cauciucurile de iarna si cand trebuie date jos, asa ca, mai bine, cand vine zapada, renunt la masina. Oricum renunt, ca nu mi-am propus sa dau zapada de pe tot bulevardul pentru un loc de parcare. Tot ce am inteles, dupa ce am citit minunata ordonanta, este ca nu exista termen limita pana cand trebuie sa le ai pe masina. Daca a inteles cineva restul, respectele mele.
    sursa
    
  • Dupa ce am facut rating la televiziunea "zero", siderata de afirmatiile acelui om aflat in campanie electorala, dar si de cati oameni il aplaudau si spuneau despre el "e baiat d-al nostru, din popor", m-am hotarat sa-l votez. Pe principiul "m-ai repede si scurt" decat sa prelungim agonia inca "virgula" cativa ani, vine salvatorul si ne curma suferinta. Mai era unul tot "om din popor" de nu ne mai saturam de el de ani de zile. O fi ceva de au priza la batrani si nu ma prind eu, ori dupa o anumita varsta ne ramolim cu totii. Intrebarea care ramane este - cine o mai cauta pe Elodia?
  • Toata lumea imi propune afaceri de succes cu randamente incredibile si profituri exorbitante. Nu stiu de ce, dar nu-i vad nici pe ei sa intre in respectivele afaceri. Toate afacerile la care m-am gandit eu si pentru care nu am avut capital, au fost facute de altii, la ani distanta, cu succes. Cred ca mie mi-a lipsit, pe langa capital, garajul parintilor sau camera de camin. Cred ca mirosul de noxe trebuie sa aiba ceva efect asupra creierului, lucru inca nedescoperit de cercetatorii britanici, ca altfel nu se explica cum au ajuns unii milionari plecand din garaj. Incep sa ma gandesc serios la un garaj si apoi la un copil.
  • Explicatiile multora pentru faptul ca nu fac copii este lipsa a "ceva". Acel ceva poate fi o masina mai buna ca nu pot plimba copilul cu un Logan, poate fi o casa pe pamant ca nu pot creste copilul la bloc, poate fi un cont bancar suficient ca nu pot sa-si imbrace copilul de la orice firma daca nu e brand, poate fi chiar lipsa sigurantei ca nu pot pleca cu copilul in concediu in Egipt si copilul trebuie sa mearga cu ei. Scuze mai idioate pentru care nu fac unii copil nu exista, dar poate mai bine ca nu se inmultesc. Ma intreb daca s-au gandit si la garaj.
  • Parchetul s-a autosesizat, politia a arestat imediat suspectul, ministerul "x" a demarat anchete, ministerul "y" isi cere scuze, televiziunile si ziarele nu mai epuizeaza subiectul. Care subiect? Un cetatean american a fost omorat de un cetatean roman, in Romania. Condoleante familiei. Acum cativa ani, mi se pare o vesnicie de atunci, parchetul nu s-a autosesizat, ministerele "x" si "y" erau ocupate, politia nu stiu ce facea, televiziunile si ziarele s-au calmat destul de repede, doar o ambasada se misca rapid si muta suspectul din Romania in SUA. Motivul? Un cetatean american omora un cetatean roman, in Romania. Peste ani, cu siguranta vom uita de cetateanul american omorat la Giurgiu, dar cu siguranta nu vom uita de Teo Peter.
  • Mi-am amintit cum il chema pe profu de info din liceu. Era un tip tanar, cu mii de aere si fite, care venea descheiat 3 nasturi la camasa, sa-i vada fetele de-a XII-a parul de pe piept. Si era par acolo pentru inca 3-4 generatii. Viorel il chema si era fix ca Viorel din reclama.
Eu sper ca luni sa ma simt ca un leu dupa o sticla de Smirnoff. S-o gasi Smirnoff la pet de 2 litri?

2 comentarii:

Clau spunea...

Ador felul tau de a scrie! Atat am de spus. M-a captivat de la inceput pana la sfarsit. Iar ultimul "punctuletz" a fost mortal :))

Coana Zoitzica spunea...

@clau: multumesc mult de apreciere! iti raspund pe rand la fiecare comentariu :)