marți, 29 martie 2011

Si la ce mi-a folosit?

Acum ceva timp, încercând să fac o plată externă din una dintre cele mai mari bănci din România, mă certam cu funcţionarul cel tânăr de la ghişeu asupra modului în care trebuie făcută plata. Eu aveam nişte documente din Austria, iar el îmi spunea că trebuie să traduc acele documente înainte de a plăti, pentru că el nu are de unde să ştie limba AUSTRIACĂ.
Tot în urmă cu ceva timp, o blonda cântăcioasă sau futemodeală, se lăuda cu excursia ei în celălalt capăt al lumii. Şi ce i-a plăcut şi ce s-a distrat şi ce oameni, ce vegetaţie, ce muzică, şi cât de frumoasă e limba BRAZILIANĂ.
Aseară, un cunoscut realizator tv se întreba cum se spune "ciumpalac" în  AMERICANĂ.

Sursa
Aştept să văd sau să citesc cum o vedeta din România a început cursurile de CANADIANĂ.

Fix ca-n banc, "şi la ce mi-a folosit" că ştiu că-n Austria se vorbeşte germană, în Brazilia portugheză şi în America, culmea, engleză?

2 comentarii:

iri spunea...

s-o fi referind la tipul de engleza din canada:)) sper

Coana Zoitzica spunea...

@iri: bine ai venit.
moldovenii sunt de vina, ei i-au bulversat pe toti cu moldoveneasca lor :))))