marți, 2 iunie 2009

Hai in Austria

Stiti toate seriale acelea americane care ne arata mereu cate o cafenea preferata de cate o "gasca"?
Stiti ca Bucurestiul era in perioada interbelica considerat "micul Paris"? (unii naivi il mai considera si acum).
Stiti ca, mai nou, toate drumurile duc la Viena? Nu ca ar fii capitala noului imperiu, ci pentru ca e la 1.000 de km distanta de Bucuresti, e ieftina si e curata.... adica tot ce nu ai in capitala noastra.
Nu ati inteles nimic din ce am spus pana acum ... nici nu aveati cum ... asa ca am sa spun direct.

Instauram miercurea de terasa. Cine instauram? Noi, cei ce ne vom intalni miercurea la un suc pe o terasa.
De ce miercurea? Pentru ca nu e nici vineri si nici sambata, pentru ca in week-end plecam la mare sau la munte, pentru ca .... cineva trebuie sa umple terasele si miercurea.
Unde? In Austria, normal. Adica fix in mijlocul orasului, printre zidurile pline de istorie si nu numai ale unui oras odata frumos.
Cand? Dupa orele de program, pana la .... ultimul client.

Ne vedem acolo.

P.S. Maine e miercuri.

36 de comentarii:

sabina spunea...

asta e o invitatie deschisa?:D

asdfgh spunea...

Miercurea e o zi buna de mers in Austria. Deci maine la ce ora sa plec spre locatie? :)

Little Miss Sunset spunea...

@sabina: normal ca deschisa, doar am spus terasa ;)

@rox: dupa 18 ne adunam acolo, care cum scapa de la servici :))

sabina spunea...

:))bun!vedem,ne gandim,analizam si luam in considerare!:)

Little Miss Sunset spunea...

@sabina: deal :))

Anonim spunea...

Primiti si masculi in club?

Little Miss Sunset spunea...

@joker: nu am spus ca e seara fetelor, e seara prietenilor :)) deci esti bine-venit

toane spunea...

cocoana, ramane stabilit, da' maine nu promit nimic. Deocamdata eu raspund de 2 copii, da' vine ea vacanta. :D

Little Miss Sunset spunea...

@toane: mujer, pai tocmai ca vine vacanta, poti sa lipsesti juma de ora.
doar nu au terminat culegerea :P

Anonim spunea...

Sunt prea mici fetele ca am eu una buna de Gheba :)) ...le tinea in priza pret de-o cafea si un suc
Aaaa btw..LMS...o sa te recunosc dupa tricoul cu AC/DC??...sau "facem" tu si nume o rezervare pe numele.....

Little Miss Sunset spunea...

@joker: pai asta-nseamna sa fac dus, sa scot tricoul la iveala :)))
facem, adica fac rezervare pe numele de "LOCA" :))

Anonim spunea...

Ok...sper sa nu se uite urat vreo picolita la mine, cand am sa le spun parola :)

asdfgh spunea...

Eu pe la 5.30 scap de servici. Deci rezevare pe Loca. Sper sa ajung!

Little Miss Sunset spunea...

@all: pai nu e ora fixa de ajuns, asa ca nu va grabiti sa trantiti oamenii prin metrou. "Loca" daca nu aveti o varianta mai buna :))

Anonim spunea...

@LMS...gata m-am prins.
Viu si eu...

Stelian Muscalu spunea...

suna f bine... mi-ar placea sa ajung si eu

Little Miss Sunset spunea...

@impropriu&stelian: spatiul este mare si incapator, ne primeste pe toti.
o sa-mi fac o hartie la imprimanta sa o lipesc de masa, sa stie lumea unde sa vina :)))

sabina spunea...

da,da cel mai bine!vorba lu' joker,e ciudat sa intreb"unde-i masa pentru loca?"=))))

Little Miss Sunset spunea...

@sabina: nu cred ca o sa fie prea greu sa recunoastem...e masa cu multa voie buna si rasete :))) plus ca maine e ziua fara masina, deci e si masa cu bautura :P

jock the rock spunea...

asta e adunare de blogeri? nu e cumva kinky sa inviti niste oameni pe care nu- i cunosti? daca nu iese? sau voi va stiti intre voi?

Anonim spunea...

@pai da...da pana ne stragem mai multi sa ne veselim tre' sa ajungem la masa cu pricina, ca eu par example nu cunosc pe nici unul din voi.
Ahh ba da...il cunosc pe Jock :)

Little Miss Sunset spunea...

@jock: nu e adunare de blogeri si nici kinky nu e. unii ne stim, altii ne cunoastem maine....plus ca nu e nici blind date :)))) ce sa nu iasa? sa punem de o vorba la un pahar de bere/linomada?

@impropriu: pai stai ca jock e circumspect. eu te cunosc din auzite, ca asa am ajuns si pe blog ... mica lumea asta mare.

jock the rock spunea...

stati stati! nu sunt circumspect defel! pe laura o cunosc! si poate mai sunt si altii pe care-i stiu! dar mi s-a parut prea deschisa invitatia! daca iti apare acolo toata blogosfera? ia sa vedem, ce te faci?

Little Miss Sunset spunea...

@jock: nu apare toata blogosfera, si am curaj sa fac pariu. e o invitatie deschisa pentru cei ce citesc blogul, adica cei care deja si-au exprimat intentia aici :))

jock the rock spunea...

booon! maine nu stiu daca poci sa viu! da daca se tine in fiecare miercuri, miercurea viitoare nu imi fac program dupa job si ma bag! poate si maine! da scurt! juma de ora! dar inca nu stiu!

Little Miss Sunset spunea...

@jock: nu depinde decat de noi sa instauram regula cu miercurea si cui nu-i place e liber sa nu mai apara :)))

Anonim spunea...

Hai ca incepe sa sune bine si sa se contureze ceva, abia astept :)

Anonim spunea...

@ muahaha...poate ajung pe acolo si nu va nimeresc, caci nici carciuma nu stiu prea bine unde este.
o sa ma asez de la 5 jumate in fata usii :))

Anonim spunea...

pot să vin și eu?

Anonim spunea...

@LMS, ma uit la vremea de afara si intreb...daca maine e la fel, unde naibii ne mai intalnim?!

Little Miss Sunset spunea...

@joker: conturam si daca vrem maine si desenam :))

@impropriu: pe lipscani, nu ai cum sa o ratezi, plus ca e si site-ul adaugat in post, tocmai pentru orientare.

@cristian: poti sa vii, ca nu este club inchis...maine il deschidem :))

@all: daca e prea frig de terasa, avem si indoor si avem si crama, la alegere...

Dili spunea...

Ietete ce fac copiii astia aici, bravos dom'le. Eu la ora aia maine o sa fiu in Plaza cu o prietena, insa va doresc intalneala frumoasa! Da' poate facem o sicronizare de o irish coffee si-mi inchipui ca sunt cu voi :D

Anonim spunea...

@LMS...se fumeaza, se fumeaza?

Georgi spunea...

nu-i frumos ce faceti voi fara mine,da va doresc petrecere frumoasa!faina crasma,de fitze! sa bagi un post dupa aia de cum a fost, si poate si niste poze daca sunt invitatii de acord...

Coana Zoitzica spunea...

@dili: poate data viitoare reusim sincronizarea in acelasi loc :)))

@impropriu: mujer, pai doar nu suntem in clasa a 2-a sa nu fumam :)))

@georgi: pai ce crezi, ca daca vii in romanica scapi? trebuie sa faci prezenta si tu la carsma care nu e de fitze, e pentru prieteni. eu tot sper sa rebage supa de ciuperci in meniu :)))

Anonim spunea...

@LMS...vroiam sa intreb de fapt daca se fumeaza inauntru, ca am mai avut surprize prin diverse locuri.