joi, 16 iunie 2011

Isn't it ironic

Ca urmare a articolului de ieri, am fost apostrofata ca vorbesc vulgar, ca aam scazut nivelul, ca nu asa ar trebui sa vorbeasca o doamna. Eu am intrebat care doamna, dar ... Lasand gluma la o parte, apostrofarea a fost facuta pe mess si nu aici, asa cum mi s-ar fi parut normal.
Am recitit ce am scris si nu gasesc nimic vulgar in el, dar poate ma insel eu. Exista nuante, exista trimiteri, dar asta tine de imaginatia fiecaruia.
Nu ma pot face vinovata ca orasul din Croatia poarta acel nume.
Nu ma fac vinovata nici de gandirea oamenilor, nici de cautarile lor pe internet sau de ceea ce-i anima.
In schimb, ma fac vinovata ca mai cred si acum ca putem sa ne schimbam,si sa renuntam la aceasta falsa si mult prea exagerata pudoare.
Banuiesc ca trebuie sa fie un sentiment placut sa faci morala, sa arati cu degetul, dar la sfarsitul zilei sa tragi draperiile, sa stingi lumina si sa cauti filmele cele mai dezbracate de pe net.
Si asta nu ar fi nimic daca persoana care se pretinde de o inalta factura morala, nu ar folosi zilnic zeci de expresii si semne nu tocmai decente.
Stiti babale care merg duminica de duminica la biserica, care iti spun ca esti nesimtita daca intri cu fusta mai scurta in biserica sau care se incrunta daca nu te inchini la fiecare cuvant, acele babe evlavioase care te trimit la ala cu coarne chiar si in curtea bisericii?
Cum sa nu tresalte inima in tine cand vezi cum sporeste numarul lor, adunand acoliti din cele mai inimaginabile locuri?

Niciun comentariu: