vineri, 17 decembrie 2010

10 euro/noapte

... cam atat ma costa pe mine sa locuiesc unde locuiesc.
Am tot scris cum e cu noua casa, dar nu prea am scris cum e cu banca.
Pai e simplu: se face ziua cand mergi cu roaba la banca, rastorni roaba cu bani, scoti palaria in fata functionarului bancar, spui saru'mana, iti stergi trasnpiratia de pe frunte ca ai scapat si luna asta, si te intorci la hotelul in care banca, generoasa din fire, te gazduieste pentru 30 de ani.
Stiu ca expresia este "caruta cu bani", dar cum nu mai am bani si de calul de la caruta, merg cu roaba... pe tractiune umana. Ar fi culmea sa se simta cineva jenat ca spun ca roaba mea are tractiune umana- ori nu a mai iesit din Bucuresti de 20 de ani si nu are TV, ori e prost.
La tara se mai foloseste plugul cu tractiune umana- pui haturile (daca asa se numesc) pe nevasta, iei biciul intr-o mana si, sub pretextul ca ari, o bati ne nesatula de se intinde cu tot satul pentru toate "intinderile" trecute, prezente si viitoare.
Revenind la cei 10 euro/noapte, destul de ieftin pentru un hotel in Bucuresti zic eu, nu trebuie sa mai explic cum am ajuns la suma asta. Conditiile sunt la fel, uneori si cu mic dejun la pat, cu vecini zgonotosi sau cu cate un mos carcotas caruia ii pute orice. Nu am restaurant la scara, dar mai bine, ca poate era unul cu specific indian si nu vreau sa ma transform in Tarzan.
In rest, sarbatorile sunt frumoase la "cotelul" meu: palinca e, sarmale e, portocale e, cozonaci ... o sa fie.
Pe voi cat va costa sa stati la "cotel"? Rog "ilegalistii"- cei de nu platesc un leu- sa ne spuna si noua cum e sa stai moca la "cotel".
Sa aveti sarbatori fericite, daca mai reusiti dupa ce terminati calculul.

Niciun comentariu: