joi, 27 noiembrie 2008

Bucurestiul... un oras frumos



De cand a venit frigul si pe meleagurile noastre, asist in fiecare seara la un spectacol absolut mirific. Natura isi arata cea mai frumoasa fata la ora 17 seara (ora coincide cu binemeritata pauza de tigare), cand mii de pasari migreaza din parcul Kiseleff catre parcul Circului. Este ora apusului si cerul devine negru, iar muzica orasului nu mai este sunetul picamerelor si al masinilor, ci este sunetul pasarilor. Poate parea infiorator pentru cei care s-au speriat cand au vazut "Pasarile" lui Hitchcock, poate parea neinteresant pentru altii, dar pe mine ma uimeste acest spectacol seara de seara. Este fascinanta natura cum isi urmeaza ciclul fara sa devina monotona.
Am scris postul acesta ca urmare a unei discutii avute in urma cu cateva luni cu o prietena. Eram intr-un loc minunat si ne intrebam ce are Bucurestiul de oferit ochiului curios. Sper ca am reusit sa surpind o mica parte din imensul pe care ni-l ofera acest oras si sa ofer un prim raspuns la intrebarea de atunci.
As vrea sa va opresc din tumultul vietii voastre si sa va bucurati, chiar pret de o clipa, de linistea din jurul vostru. Va las pe voi sa alegeti momentul.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Poza este facuta in Bucuresti? Am sa urmaresc si eu, mersi ca ai anuntat.
Kriss

Anonim spunea...

Imi amintesc o noapte din vara in care ploua si trei fete frumoase, libere si fara nicio grija faceau fitness in Parcul Kisseleff.
Bucurestiul e frumos si e plin de amintiri.

Coana Zoitzica spunea...

si eu imi amintesc...dar a trecut mult de atunci.

Anonim spunea...

Bucuresti-ul de acum este un kitch fata de cel de altadata.Exista site-ul "http://www.asociatiabucuresti.ro/".Exista orase in care centrul vechi este restaurat si arata superb.La noi au aparut cladiri imense, moderne alaturi de case aflate in paragina.Acest Bucuresti nu ne mai apartine noua, ci lor.
Strainul