marți, 21 octombrie 2008

Fuck off



Nu am vrut sa scriu acum, sa nu fiu patimasa. Pana la urma, fuck off. De ce? Am vrut sa aduc pe blog campania "Free Hug", atat de blanda si frumoasa. Fuck off. Nimic nu e gratis. Nici macar o imbratisare, ca atunci cand afisezi "Free hug" astepti sa fii imbratisat la randul tau. So fuck off. Nu am chef sa-ti dau nimic. Cand mergi pe strada si zambesti, astepti un raspuns la zambetul tau. So fuck off. Te injur de ce vrei tu, dar nu raspund cu zambete cerute. Iubesti pe cineva si ii spui si ramai cu fata aia tampa ca nu ti se raspunde la iubire. So fuck off. Iubesc pe cine vreau si nu cersesc nimic in schimb. Suna telefonul si cel mai bun prieten iti spune ca are o problema. So fuck off. Si eu am o mie de probleme, dar tu vrei sa te ascult pe tine. Nimic nu e gratis. Opreste-te un pic si incearca sa te gandesti. Cand ai oferit ultima data ceva GRATIS? Never. Ai asteptat mereu ceva. So fuck off. Cine are nevoie de cersetoria voastra? Fuck off.
E prea mult fuck in acest mail??? Fuck off. Pot mai mult si am sa ofer fiecaruia care indrazneste sa cerseasca ceva, pretinzand ca ofera gratis zambete, fuck off, ai dintii murdari, imbratisari gratis, fuck off, puti a transpiratie, iubire curata, fuck off, nu ai invatat o poezie in viata ta si vii sa-mi spui mie versuri, prietenie, fuck off, nu sunt societate de binefacere, slujba buna, fuck off si baga-ti-o undeva, loc in fata la coada, fuck off, vrei sa ma buzunaresti, o tigarea, fuck off, maine imi iei tot pachetul, o cana cu apa, fuck off, vrei o bere-n schimb, sa-ti conduc masina, fuck off, ai furat-o si nu vrei sa te prinda pe tine, sfaturi, fuck off, nu stii sa-ti spui numele corect si dai sfaturi, viata, fuck off, e asa de cacat ca mai bine nu o dadeai.
Why don't you just fuck off? You don't have to die. Just FUCK OFF!!

Niciun comentariu: